Gry i zabawki
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(297)
Forma i typ
Książki
(84987)
Proza
(12578)
E-booki
(6958)
Poezja
(5352)
Audiobooki
(4425)
Gry i zabawki
(297)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1632)
Poradniki i przewodniki
(1480)
Publikacje naukowe
(1190)
Publikacje dydaktyczne
(1062)
Publikacje fachowe
(915)
Publikacje popularnonaukowe
(893)
Komiksy i książki obrazkowe
(681)
Dramat (rodzaj)
(218)
Muzyka
(205)
Artykuły
(160)
Filmy i seriale
(158)
Czasopisma
(128)
Druki ulotne
(111)
Mapy
(56)
Publikacje informacyjne
(56)
Publikacje religijne
(45)
Gry komputerowe
(38)
Książka
(19)
Albumy i książki artystyczne
(16)
Komiksy i książki obrazkowe
(12)
Publikacje promocyjne
(6)
Publikacje urzędowe i akty prawne
(6)
Audiobook
(5)
Ksiązki
(5)
Poradniki
(5)
Komiksy iáksiążki obrazkowe
(4)
Nuty
(4)
Biografie
(3)
Powieść
(3)
Rejestracje audio i wideo
(3)
Proza
(2)
Dramat
(2)
Ksiażki
(2)
Książki Proza
(2)
Książki
(1)
Biografia
(1)
Ebooki
(1)
Felieton
(1)
Gra planszowa
(1)
Komedia (rodzaj)
(1)
Komiksy i powieści graficzne
(1)
KsiÄ…ĹĽki
(1)
Książki Publikacje fachowe
(1)
Literatura faktu
(1)
Literatura faktu, eseje publicystyka
(1)
Podręczniki
(1)
Poezja dziecięca
(1)
Poradniki i przewdniki
(1)
Proza a
(1)
ProzaLiteratura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publicystyka
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Reportaż
(1)
Słownik biograficzny
(1)
Thriller fantastyczno-naukowy
(1)
Wiersze
(1)
ebookpoint BIBLIO
(1)
powieść
(1)
Ćwiczenia
(1)
Dostępność
dostępne
(157)
nieokreślona
(102)
wypożyczone
(44)
Placówka
Oddział dla dzieci
(63)
Czytelnia wirtualna
(240)
Autor
Kiesling Michael
(5)
Quilliams Chris
(5)
Roubira Jean-Louis
(5)
Żabicka Monika
(5)
Knizia Reiner
(4)
Małecki Łukasz
(4)
Sobel Beth
(4)
Traczykowski Grzegorz
(4)
Wełnicki Marcin
(4)
Adamescu Adrian
(3)
Andrews Daryl
(3)
Baranowski Marek
(3)
Czuba Sławomir
(3)
Daujean Cyrille
(3)
Gazda Patrycja
(3)
Hargrave Elizabeth
(3)
Kalicki Klemens
(3)
Korzeniewski Przemysław
(3)
Minor Marcin
(3)
Moon Alan R
(3)
Szymanowicz Maciej
(3)
Szymanowicz Maciej (1975- )
(3)
Wocken Peter
(3)
Yianni John
(3)
Akelaitis Gediminas
(2)
Baars Gunter
(2)
Bauza Antoine
(2)
Bauza, Antoine
(2)
Blanchot Denis
(2)
Blok Patryk
(2)
Bobrowski Hubert
(2)
Bourgoin Nicolas
(2)
Cathala Bruno
(2)
Cathala, Bruno
(2)
Chevallier Charles
(2)
Cottereau Jacques
(2)
Delval Julien
(2)
Delval Julien (1972- )
(2)
Detner Małgorzata
(2)
Detner Małgorzata. Przeplatanki rymowanki
(2)
Dobkowska Agata
(2)
Dutrait Vincent
(2)
Escapa Stéphane
(2)
Franz, Klemens
(2)
Fryxelius Isaac
(2)
Fryxelius Jacob
(2)
Galewska-Kustra Marta
(2)
Galińska Barbara (ilustrator)
(2)
Haberka Karolina
(2)
Herman Michał
(2)
Hołubowska-Chrząszczak Justyna
(2)
Jaramillo Maria Ana Martinez
(2)
Kordowski Bartłomiej
(2)
Kortas Paulina
(2)
Krześniak Renata
(2)
Kucharski Roman
(2)
Larek Tomek
(2)
Lebrat Corentin
(2)
Lobet Annick
(2)
Menzel Michael
(2)
Menzel, Michael
(2)
Miłuńska Alicja
(2)
Miłuński Filip
(2)
Molas Grzegorz
(2)
Mosch Jade
(2)
Quidault Pascal
(2)
Rejchtman Grzegorz
(2)
Rejchtman Grzegorz (1970- )
(2)
Rojas Natalia
(2)
Rosenberg, Uwe
(2)
Sidorenko, Oleg
(2)
Skowron Martyna
(2)
Sobich-Kamińska Anna
(2)
Studley David J
(2)
Szczepańczyk Iza
(2)
Szoblik Dorota
(2)
Szwalski Wojciech
(2)
Szymanowicz Maciej (1976- )
(2)
Teubner, Marco
(2)
Walker-Harding Phil
(2)
Weber Claude
(2)
Wilson James A
(2)
Wojtkowiak-Skóra Patrycja
(2)
Wojtkowiak-Skóra Patrycja. Mądry przedszkolak
(2)
Allers Jeffrey D
(1)
Andersen, Martin Nedergaard
(1)
Androschuyk, Leonid
(1)
André Marc
(1)
Baranowski Maciej (tłumacz)
(1)
Baranowski Marek (wydawca)
(1)
Barbaud Jean (1955- )
(1)
Barillé Albert (1921-2009)
(1)
Baruzzi Agnese (1980- )
(1)
Bayer, Michael (1971- )
(1)
Bebenroth, Frank
(1)
Beisner Rayph
(1)
Bellet Pierre
(1)
Bellini, Luca
(1)
Benenroth, Frank
(1)
Benvenuto Johan
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(87)
2010 - 2019
(198)
2000 - 2009
(11)
Okres powstania dzieła
2001-
(182)
2017-
(2)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(291)
Belgia
(1)
Finlandia
(1)
Niemcy
(1)
nieznany (pol)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(296)
angielski
(1)
Odbiorca
Dzieci
(96)
Młodzież
(58)
Dorośli
(37)
6-8 lat
(32)
9-13 lat
(31)
0-5 lat
(23)
14-17 lat
(19)
18+
(3)
10+
(1)
3+
(1)
3-6 lat
(1)
5-10 lat
(1)
7-107 lat
(1)
od 14 lat
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(6)
Literatura belgijska
(4)
Literatura angielska
(3)
Literatura włoska
(2)
Temat
Gry planszowe
(97)
Gry i zabawy umysłowe
(29)
Gry i zabawy
(18)
Gry edukacyjne
(9)
Gry w karty
(7)
Zwierzęta
(3)
Ekonomia
(2)
Gry w pudełkach
(2)
Gry zręcznościowe
(2)
Krainy i światy fikcyjne
(2)
Kreatywność
(2)
Trening umysłu
(2)
Zabawa
(2)
Śledztwo i dochodzenie
(2)
Algorytmy
(1)
Architektura
(1)
Bajki i baśnie
(1)
Barwy
(1)
Budowanie
(1)
Budownictwo
(1)
Chomiki
(1)
Ciasta
(1)
Cyrk
(1)
Cysterny
(1)
Cywilizacja
(1)
Detektywi amatorzy
(1)
Diuna (świat fikcyjny)
(1)
Dzieci
(1)
Dziewczęta
(1)
Edukacja dla bezpieczeństwa
(1)
Edukacja ekonomiczna
(1)
Emocje podstawowe
(1)
Escape rooms
(1)
Figury geometryczne
(1)
Gra kooperacyjna
(1)
Gry i zabawy dziecięce
(1)
Gry logiczne
(1)
Gry planszowe rodzinne
(1)
Gry rodzinne
(1)
Gry strategiczne
(1)
Gry towarzyskie stołowe
(1)
Gry w kości
(1)
Handel
(1)
Imprezy
(1)
Inwestowanie
(1)
Inwestycje
(1)
Joker
(1)
Język angielski
(1)
Języki
(1)
Kalambury
(1)
Korekcja mowy
(1)
Kostki do gry
(1)
Koty
(1)
Krowa
(1)
Las
(1)
Lew
(1)
Licytacja
(1)
Liczby
(1)
Logiczne myślenie
(1)
Logika
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Metoda Montessori
(1)
Myślenie
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczanie programowane
(1)
Nauka
(1)
Negocjacje
(1)
Nieruchomości
(1)
Ochrona przyrody
(1)
Ogrody zoologiczne
(1)
Organizm
(1)
Planowanie
(1)
Podróżnictwo
(1)
Podróżnicy
(1)
Popiel (postać legendarna)
(1)
Pory roku
(1)
Postacie fikcyjne
(1)
Postać literacka
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Przestępstwo
(1)
Psy
(1)
Remik
(1)
Rolnictwo
(1)
Rywalizacja
(1)
Samochody ciężarowe
(1)
Sienkiewicz, Henryk (1846-1916)
(1)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(1)
Spostrzeganie
(1)
Spostrzegawczość
(1)
Strategia
(1)
Stworzenia fantastyczne
(1)
Słoń
(1)
Uczeni
(1)
Uczucia
(1)
Układanki
(1)
Uprowadzenie
(1)
Wojna
(1)
Wszechświat
(1)
Wynalazcy i odkrywcy
(1)
Wyprawy
(1)
Temat: dzieło
W pustyni i w puszczy (widowisko)
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Ameryka Północna
(1)
Gatunek
Gry planszowe
(123)
Gry i zabawy umysłowe
(62)
Gry i zabawy
(26)
Gry w karty
(19)
Gry edukacyjne
(10)
Gry i zabawy dziecięce
(8)
Plansze do gry
(8)
Broszura
(6)
Gry strategiczne
(6)
Książki zabawki
(5)
Gry i zabawki
(4)
Książka obrazkowa (picturebook)
(4)
Gry dla dzieci
(3)
Karty do gry
(3)
Książka do wypełniania
(3)
Książka obrazkowa
(3)
Książki dla małych dzieci
(3)
Ćwiczenia i zadania
(3)
Gry familijne
(2)
Książka zabawka
(2)
Opowiadania i nowele
(2)
Rymowanki
(2)
Zagadki
(2)
Adaptacja literacka
(1)
Fantastyka
(1)
Gry i zabawy umysĹéowe
(1)
Gry karciane
(1)
Gry towarzyskie
(1)
Gry umysłowe
(1)
Książka do kolorowania
(1)
Książka-zabawka
(1)
Opowiadania i nowele przygodowe
(1)
Powieść
(1)
Publikacje dla dzieci
(1)
Quizy
(1)
Układanki
(1)
Wiersze
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(110)
Edukacja i pedagogika
(8)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Językoznawstwo
(1)
Kultura i sztuka
(1)
297 wyników Filtruj
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Kowale losu / Regis Bonnessee ; ilustracje Biboun. - Gdańsk: Rebel, 2017. - 1 pudełko ; w pudełku 28x28x8
W pudełku: plansza świątyni z kopertą, plansza wysp, 96 kart, znaczniki rundy, 8 kości i 108 ścianek, 4 plansze bohaterów, 4 pionki bohaterów, 20 znaczników zasobów, 4 płytki skrzyń, 20 żetonów, znacznik pierwszego gracza, karta pomocy bohatera.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia wirtualna
Brak informacji o dostępności: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Super farmer de luxe / autor gry Karol Borsuk ; ilustracje Piotr Socha. - Warszawa : Granna, 2023. - 1 gra (4 plansze, 2 kostki, 120 kartoników z obrazkami zwierząt: 60 królików, 24 owce, 20 świń, 12 krów, 4 konie, 4 plastikowe małe psy, 2 plastikowe duże psy, instrukcja : karton, kolor ; w pudełku 25x25x7 cm + instrukcja
(Gry Edukacyjne)
(GraMY!)
Gra rodzinna dla 2-4 graczy w wieku 7-99
Czas gry: 30 minut.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia wirtualna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Recto Verso [Gra] / autorzy gry: Inka i Marcus Brand ; ilustracje: Camille Chaussy ; tłumaczenie: Sławomir Czuba. - Warszawa : Story House Egmont, © 2022. - 1 gra (1 dwustronna plansza, 100 punktów zwycięstwa, 36 żetony partnerów, 11 dużych drewnianych elementów, 64 karty) : karton, drewno, kolor ; w pudełku 9x21x21 cm + instrukcja ([4] strony : ilustracje kolorowe ; 19 cm).
Liczba graczy 2-6.
Czas gry 30 minut.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia wirtualna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Liczba graczy: 2-8.
Czas gry: 30 minut.
Zawartość: 112 kart zagadnień (224 hasła), 48 kart gracza, 64 karty punktów , instrukcja.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia wirtualna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Mi pasuje! / autor Peter Burley ; tłumaczenie Monika Żabicka. - Gdańsk : Rebel, [2018]. - 1 gra (6 dwustronnych plansz w różnych kolorach, 162 sześciokątne kafle - po 27 w 6 kolorach, 24 sześciokątne kafle specjalne - po 4 w sześciu kolorach) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 27x27x5 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje kolorowe ; 21 cm).
Forma i typ
Przynależność kulturowa
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Liczba graczy: 1-6.
Czas rozgrywki: 20 min.
Wiek graczy: 8+.
Każdy z graczy ma przed sobą własną planszę złożoną z sześciościennych pól oraz zestaw kafelków odpowiadających kolorowi planszy. Na każdym z kafli znajdują się trzy przecinające się rurki w różnych kolorach, każda podpisana cyfrą. W swojej turze gracz losuje jeden ze swoich żetonów i głośno czyta znajdującą się na nim kombinację cyfr; pozostali muszą wybrać spośród swoich kafli taki, który będzie posiadał tę samą kombinację i umieścić go na planszy w wybranym przez siebie miejscu. Celem graczy jest tworzenie nieprzerwanych, jednokolorowych połączeń między brzegami planszy – im więcej ich zdobędziemy, tym lepiej!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia wirtualna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Touch it! : zwierzęta/ autor gry Caterdjian Romain, ilustracje Hibner Roksana, tłumaczenie Lingua Lab. - Podłęże : Muduko, copyright 2023. - 1 gra (56 kart) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 10x12x4 cm + instrukcja.
Liczba graczy: 2-6.
Czas gry: 5 minut.
Szukasz prostej gry, która przypadnie do gustu każdemu bez względu na wiek? W Touch it! Zwierzęta możesz zagrać nawet z pięciolatkiem, ale i dorośli nie będą narzekać na nudę. W tej wyjątkowej grze obrazek znajdujący się na rewersie karty pokryty jest specjalnym, wypukłym lakierem. Na awersie znajduje się ta sama ilustracja, ale w towarzystwie trzech innych. Zadaniem graczy jest odgadnięcie, który z czterech obrazków z przodu karty, jest pokazany na odwrocie - posługiwać można się tu jednak wyłącznie dotykiem! W Touch it! Zwierzęta ilustracje nawiązują do zwierząt takich jak miś koala, lis, pingwin czy wielbłąd. Gra oferuje kilka wariantów rozgrywki, m.in. drużynowy, w którym osoba dotykająca karty nie widzi również obrazków znajdujących się na awersie i musi komunikować się z widzącym członkiem zespołu. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia wirtualna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Pudełko zawiera : 76 elementów, 1 instrukcja.
Gra dla 2-4 osób. Czas rozgrywki : 15 min.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia wirtualna
Brak informacji o dostępności: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Pięć Klanów [Gra planszowa] : dżiny Nagali / Bruno Cathala ; ilustracje Clement Masson. - Gdańsk : Rebel, copyright 2016. - 1 pudełko ; 29,5x29,5x7 cm + instrukcja.
Pudełko zawiera : 30 płytek przedstawiających Sułtanat Nagali, 2 zestawy graczy (po 8 wielbłądów i po 1 znaczniku gracza w każdym), 2 zestawy graczy (po 11 wielbłądów i po 2 znaczniki gracza w każdym), 10 pałaców i 12 palm, 54 karty zasobów, woreczek z drewnianymi figurkami członków klanów: 16 żółtymi wezyrami, 18 czerwonymi asasynami, 18 niebieskimi budowniczymi, 18 zielonymi kupcami, 20 białymi mędrcami, 22 karty dźinów, tor licytacji, tor kolejności, 5 arkuszy pomocy, notes z arkuszami punktacji, 96 złotych monet, instrukcja.
Gra dla 2-4 osób. Czas rozgrywki : 40-80 min.
Na opakowaniu: Days of wonder.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia wirtualna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
W pudełku: 330 kart (na każdej 6 haseł), 1 plansza, 1 klepsydra, 4 pionki, instrukcja. .
Gra dla 3-16 osób.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia wirtualna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość pudełka: 1 plansza szkoły, 4 kafelki początkowe, 72 karty lekcji (po 18 kart w 4 rodzajach różniących się kolorem rewersu), 1 pionek Wielkiego Mistrza, 1 pionek pomocnika, 19 kafelków dyplomów, 15 pędzli, 3 żetony burzy, 1 instrukcja.
Gra dla 2-4 graczy. Czas rozgrywki 45 min.
Powiedz, co jest niezbędne do powstania najpiękniejszego z obrazów? Niezwykły talent? Tak, ale to nie wystarczy! Ogromna wrażliwość? Również, ale to za mało. Wyczucie czasu? Z pewnością się przyda, ale... Spokój i harmonia? Już blisko, lecz odpowiedź jest bardziej prozaiczna - żaden obraz nie powstanie bez narzędzi i farby! Jako uczeń szkoły artystycznej założonej przez wielkiego mistrza w Kanagawie udowodnij, że jesteś gotowy na stworzenie prawdziwych dzieł i zyskanie olbrzymiej sławy! Zarządzaj swoim czasem, wybieraj farby, kupuj narzędzia, starannie dobierz tematy swych obrazów - a dłoń już sama poprowadzi pędzel i stworzy malowidło Twojego życia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia wirtualna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość pudełka: 3 pionki Yokai, 11 kafelków Dyplomatów, 54 karty lekcji (po 18 kart w 3 kolorach, każdy o innym rewersie), 1 instrukcja.
Gra dla 2-4 graczy. Czas rozgrywki 45 min.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia wirtualna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Cywilizacja : poprzez wieki [Gra planszowa] / Vlaada Chvatil. - Gdańsk : Rebel ; [2020] - 1 pudełko (wiele elementów) ; 37 x 26 x 8 cm.
Czas gry 120+ minut
Liczba graczy 2-4
Zawartość pudełka: tor kart, plansza kultury, plansza nauki, plansza militarna, plansza epok, 4 plansze cywilizacji, 179 kart cywilnych, 150 kart militarnych, 250 plastikowych znaczników w 4 kolorach, 28 drewnianych znaczników w 4 kolorach, arkusz z naklejkami, 4 karty pomocy, instrukcja, podręcznik
To Twoja szansa na zmianę biegu historii! Na początku będziesz władać nielicznym ludem, który ma szanse przerodzić się w wielką cywilizację. Buduj farmy i kopalnie, by zdobyć żywność i surowce, które staną się podstawą do rozwoju Twoich miast. To dzięki nim Twoja cywilizacja będzie rozwijać się technologicznie, wprowadzisz nowe ustroje społeczne i zbudujesz wiekopomne cuda. Umocnij armię, by broniła i poszerzała granice Twojego terytorium, i wybierz mądrych przywódców, których dokonania pozwolą Ci prześcignąć cywilizacje innych graczy. Pamiętaj – dzięki swoim umiejętnościom politycznym zapiszesz nowe karty historii ludzkości. Powodzenia! Silna ekonomia, zaawansowane technologie, zadowoleni obywatele, oświecony rząd i rozbudowana armia – Twoja cywilizacja musi radzić sobie w wielu obszarach. W niektórych możesz być wybitny, ale nie wolno Ci zapomnieć o rozwoju pozostałych. Dopasuj strategię do własnych preferencji. Twoi przeciwnicy spróbują zdominować rozgrywkę – uciekną się do wojen albo polityki – bądź więc czujny! Nie zapominaj też o potrzebach wyższego rzędu, bowiem w zmaganiach zwycięży cywilizacja o najbardziej rozwiniętej i wpływowej kulturze.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia wirtualna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Tajniacy : obrazki : ściśle tajna gra obrazkowa / gra autorstwa Vlaada Chvátil; ilustratorzy Jana Kilianovă, Michal Suchănek, David Cochard, Filip Neduk; opracowanie graficzne Frantisek Horălek, Filip Murmak ; tłumaczenie Martyna Skowron. - [Kladno] : Czech Games Edition ; [Gdańsk] : Wydawnictwo Rebel, 2016. - 14 kart agentów w dwóch kolorach, karta podwójnego agenta, 4 karty niewinnych obserwatorów, karta zabójcy, 60 kart kluczy, instrukcja, podstawka, 140 kart z 280 obrazkami + 5 kart (dodatkowe Kafle Agentów) ; 30x30x6 cm
Nazwa ilustratora i tłumacza według tekstu instrukcji.
Liczba graczy: 2+; czas gry: 15 min; Wiek graczy: 18+
Doskonała, zespołowa gra dedukcyjna! Cóż to za dziwaczne symbole na mapie? To zakodowane oznaczenia miejsc, w których Tajniacy muszą nawiązać kontakt z agentami ze swojej organizacji! Dwóch Szefów przeciwnych drużyn zna tożsamość osób przebywających w danej lokalizacji. Szefowie przekazują swoim Tajniakom zakodowane wiadomości dotyczące miejsc tajnych spotkań. Tajniacy muszą wykazać się inteligencją. Błąd w odczytaniu wiadomości może prowadzić do niezbyt przyjemnego spotkania z agentem z przeciwnej drużyny albo - co gorsza - z zabójcą! Obydwie drużyny próbują skontaktować się z wszystkimi swoimi agentami, ale tylko jedna z nich może zwyciężyć. Hasła są wieloznaczne, skojarzenia również – owocuje to rozgrywką pełną śmiechu i emocji. Szefowie Wywiadów mogą co prawda komunikować się ze swoja drużyną, używając tylko jednego skojarzenia na turę, ale drużyna może dyskutować do woli, wspólnie decydując, które hasła pokaże swojemu Szefowi. Szef Wywiadu nie może się niczym zdradzić i przez cały czas musi zachować kamienną twarz, co nie jest takie łatwe! Zwłaszcza gdy po pierwszych prawidłowych domysłach, drużyna zaczyna zbaczać na niebezpieczne wody.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia wirtualna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wielka ucieczka [Gra planszowa] / Leo Colovini ; ilustrator Tomek Larek. - Warszawa : Nasza Księgarnia, copyright 2017. - 1 pudełko ; 26x26x6 cm + instrukcja.
Gra dla 2-5 osób. Czas rozgrywki : 30 min.
Zawartość pudełka: 8 dwustronnych płytek terenu, więzienna cela, piracka kryjówka, łódź, 102 karty, 30 pionków piratów, 8 żetonów skrzyń, 5 znaczników graczy, woreczek, instrukcja.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia wirtualna
Brak informacji o dostępności: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Tutti Frutti : [gra] / Theora Concept ; ilustracje Stéphane Escapa. - Warszawa : Grupa Wydawnicza Foksal - FoxGames, copyright 2018. - 1 gra (48 dwustronnych żetonów z owocami) : tektura, kolor ; w metalowym pudełku 15x11x4 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 13 cm).
Gra przeznaczona dla 2-6 graczy, wiek 4+ lat. Czas gry 15 min.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia wirtualna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość pudełka: 4 kostki, plansza, 6 ślimaków, 6 znaczników graczy, 40 żetonów śmieci, instrukcja.
Gra dla 2-6 graczy. Czas rozgrywki 20 min.
Gra polega na przesuwaniu ślimaków na planszy, za pomocą kolorowych kostek. Możecie przesunąć dowolnego ślimaka, zarówno swojego, jak i te należące do rywali. Gra się kończy, gdy któryś ślimak dotrze do mety. Ale nie on zostanie zwycięzcą! W tym wyścigu wygrywa najwolniejszy ślimak! Każdy ślimak zdobywa tyle punktów, ile wynosi wartość pola, na którym zakończył wyścig. Im dalej od mety, tym więcej punktów do zdobycia. Starajcie się więc, aby wasz ślimak poruszał się jak najwolniej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia wirtualna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Ryzyk fizyk : edycja familijna / Dominic Crapuchettes ; ilustracje Ali Douglas, Shawn Wilson, Jacoby O'Connor, Warren Kramer ; opracowanie polskich pytań Agnieszka Wiedeman, Wojciech Grajkowski, Maciej Nowak Kreyer, Patryk Blok. - Warszawa : Egmont Polska, copyright 2019. - 1 gra (125 kart (250 pytań), podajnik na pytania, 5 markerów, 5 suchościeralnych tabliczek, 1 tabliczka z cyfrą "1", 5 dużych pionków, 5 małych pionków, 1 plansza punktacji) : drewno, karton, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 27x21x7 cm + 1 instrukcja ([4] strony : ilustracje ; 26 cm).
Gra przeznaczona dla 3-10 graczy, wiek 7-107. Czas gry 25 min.
Na pudełku: Najczęściej nagradzana gra imprezowa!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia wirtualna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
W pudełku: plansza, 48 kart do gry, 4 karty konfiguracji, 4 karty pomocy, 4 gambity, 28 żetonów bierek, 4 żetony startowe, 4 żetony zapasowe, instrukcja.
Zastanawiasz się, jak doświadczała gry w szachy niezwykła Beth Harmon z „Gambitu królowej”? To dzięki swojej umiejętności wyobrażania sobie kolejnych ruchów szachowych na suficie Beth była w stanie pokonać wielu swoich przeciwników. W grze planszowej The Queen’s Gambit starasz się zbijać bierki przed innymi graczami, aby zebrać jak największą liczbę punktów. W każdej turze możesz ruszyć swoim gambitem jak inną figurą szachową. Pamiętaj, aby pokonać przeciwników i wygrać, musisz planować swoje ruchy niczym Beth!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia wirtualna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Grzybobranie w Zielonym Gaju / koncepcja i opracowanie Sławomir Czuba, Wiktor Fabiański, Grzegorz Traczykowski ; opracowanie techniczne Grzegorz Traczykowski ; opracowanie graficzne Natalia Łuczyńska. - Gdynia : Trefl, copyright [2017]. - 1 gra (plansza wraz z elementami przestrzennymi, 4 koszyczki, 21 grzybów jadalnych, 5 czerwonych muchomorów, kostka do gry) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 7x26x26 cm + instrukcja ([4] strony : ilustracje kolorowe ; 21 cm).
Liczba graczy : 2-4 osób, wiek 4+.
Czas gry : 20-30 minut.
W Zielonym Gaju ptaszki śpiewają, grzybiarze wyruszyli do boru. Kto z was okaże się sprytniejszyw wyścigu po grzybki? Las jest ogromny, a grzybków bardzo mało. Kto zdobędzie ich więcej?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia wirtualna
Brak informacji o dostępności: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
W pudełku: 10 kafelków zwierzątek, łóżeczko, 1 karta instrukcji.
Czas już zasnąć, oczka zmrużyć, pod kołderkę się zanurzyć. Zadaniem małych graczy jest zapamiętanie kafelków ze zwierzątkami i zabawkami. Nagle ze stołu znika jedna karta - który ze śpiochów poszedł spać?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia wirtualna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej