Gry planszowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(138)
Forma i typ
Gry i zabawki
(123)
Książki
(10)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Artykuły
(1)
Dostępność
dostępne
(77)
nieokreślona
(35)
wypożyczone
(27)
Placówka
Oddział dla dzieci
(14)
Czytelnia wirtualna
(125)
Autor
Knizia Reiner
(4)
Traczykowski Grzegorz
(4)
Wełnicki Marcin
(4)
Cathala Bruno
(3)
Kalicki Klemens
(3)
Kiesling Michael
(3)
Moon Alan R
(3)
Quilliams Chris
(3)
Żabicka Monika
(3)
Akelaitis Gediminas
(2)
Baranowski Marek
(2)
Bauza Antoine
(2)
Blok Patryk
(2)
Bourgoin Nicolas
(2)
Chevallier Charles
(2)
Czuba Sławomir
(2)
Daujean Cyrille
(2)
Delval Julien
(2)
Dutrait Vincent
(2)
Ehrhard Dominique
(2)
Fryxelius Isaac
(2)
Fryxelius Jacob
(2)
Haberka Karolina
(2)
Kordowski Bartłomiej
(2)
Kortas Paulina
(2)
Korzeniewski Przemysław
(2)
Kucharski Roman
(2)
Lebrat Corentin
(2)
Matthäus Doris
(2)
Małecki Łukasz
(2)
Menzel Michael
(2)
Mosch Jade
(2)
Rejchtman Grzegorz
(2)
Szymanowicz Maciej (1975- )
(2)
Szymanowicz Maciej (1976- )
(2)
Szymanowicz Maciej (grafika)
(2)
Walker-Harding Phil
(2)
Weber Claude
(2)
Wilson James A
(2)
Allers Jeffrey D
(1)
Asselborn, Jorg
(1)
Barbaud Jean (1955- )
(1)
Barillé Albert (1921-2009)
(1)
Bellet Pierre
(1)
Benvenuto Johan
(1)
Bieker Steffen
(1)
Bielski Mateusz
(1)
Billiau Loïc
(1)
Bizos Sébastien
(1)
Bleau Rebecca
(1)
Bobrowski Hubert
(1)
Boeckhoff Andrea
(1)
Borchelt April
(1)
Borsuk Karol (1905-1982)
(1)
Bosley Andrew
(1)
Bourgier Eric
(1)
Braff Malcolm
(1)
Brzychcy Ewa
(1)
Bukowski Adam
(1)
Bukowski Adam (gry planszowe)
(1)
Cardouat Marie
(1)
Cari
(1)
Catty Paul (1945- )
(1)
Catty Ulrike
(1)
Chiu Cinyee
(1)
Chvatil Vlaada
(1)
Chvátil Vlaada (1971- )
(1)
Cochard Davis
(1)
Concept Theora
(1)
Cornett Günter
(1)
Crapuchettes Dominic
(1)
Cravotta Nicholas
(1)
Cyr Maxim
(1)
Czerwiński Tomasz
(1)
Dachtera Piotr
(1)
Delval Julien (1972- )
(1)
Denoual Thierry
(1)
Dirscherl Wolfgang
(1)
Dombois Natalie
(1)
Douglas Ali
(1)
Droga-Bazan Agata
(1)
Dunstan Matthew
(1)
Dzikiewicz Patryk
(1)
Edlin Tyler
(1)
Escapa Stephane
(1)
Escapa Stéphane
(1)
Fabiański Wiktor
(1)
Favre Godal Jonathan
(1)
Feld Stefan (1970- )
(1)
Feliks Janusz
(1)
Franz Klemens
(1)
Führer Josef Ernst
(1)
Führer Maria
(1)
Galewska-Kustra Marta
(1)
Galińska Barbara (ilustrator)
(1)
Galonska Susanne
(1)
Gapińska Alicja
(1)
Gazda Patrycja
(1)
Gilbert Brett J
(1)
Ginter Tomasz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(53)
2010 - 2019
(83)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(80)
Kraj wydania
Polska
(134)
Finlandia
(1)
Niemcy
(1)
Wielka Brytania
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(137)
angielski
(1)
Odbiorca
Dzieci
(54)
Młodzież
(35)
9-13 lat
(26)
6-8 lat
(25)
Dorośli
(23)
14-17 lat
(15)
0-5 lat
(6)
18+
(2)
10+
(1)
3+
(1)
3-6 lat
(1)
5-10 lat
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura włoska
(1)
Temat
Gry i zabawy umysłowe
(6)
Gry planszowe
(3)
Trening umysłu
(2)
Architektura
(1)
Budownictwo
(1)
Chomiki
(1)
Ciasta
(1)
Cyrk
(1)
Cywilizacja
(1)
Detektywi amatorzy
(1)
Diuna (świat fikcyjny)
(1)
Dzieci
(1)
Edukacja ekonomiczna
(1)
Ekonomia
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Gry i zabawy
(1)
Inwestycje
(1)
Joker
(1)
Język angielski
(1)
Kalambury
(1)
Kostki do gry
(1)
Koty
(1)
Krainy i światy fikcyjne
(1)
Krowa
(1)
Lew
(1)
Liczby
(1)
Logika
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Nieruchomości
(1)
Ochrona przyrody
(1)
Ogrody zoologiczne
(1)
Organizm
(1)
Planowanie
(1)
Podróżnictwo
(1)
Podróżnicy
(1)
Popiel (postać legendarna)
(1)
Pory roku
(1)
Przestępstwo
(1)
Remik
(1)
Rolnictwo
(1)
Sienkiewicz, Henryk (1846-1916)
(1)
Spostrzeganie
(1)
Strategia
(1)
Słoń
(1)
Uprowadzenie
(1)
Wojna
(1)
Wszechświat
(1)
Wyprawy
(1)
Zabawa
(1)
Zabawki edukacyjne
(1)
Zabójstwo
(1)
Zakupy
(1)
Zdrada
(1)
Zombi (stworzenia fantastyczne)
(1)
Zwierzęta
(1)
Zwierzęta gospodarskie
(1)
Śledztwo i dochodzenie
(1)
Temat: dzieło
W pustyni i w puszczy (widowisko)
(1)
Temat: miejsce
Ameryka Północna
(1)
Gatunek
Powieść
(5330)
Wiersze
(4360)
Opowiadania i nowele
(2895)
Dokumenty dźwiękowe
(2174)
Powieść obyczajowa
(2064)
Gry planszowe
(138)
Powieść polska
(1602)
Powieść amerykańska
(1492)
Poradnik
(1423)
Książki mówione
(1420)
Kryminał
(1266)
Opracowanie
(1074)
Thriller
(991)
Opowiadanie dziecięce polskie
(916)
Podręczniki akademickie
(869)
Wydawnictwa popularne
(738)
Powieść angielska
(676)
Podręcznik
(639)
Bajki i baśnie
(609)
Publikacja bogato ilustrowana
(582)
Poradniki
(498)
Wydawnictwa dla dzieci
(497)
Fantastyka
(488)
Fantasy
(468)
Broszura
(462)
Powieść historyczna
(447)
Pamiętniki i wspomnienia
(436)
Podręczniki
(436)
Powieść młodzieżowa polska
(409)
Powieść przygodowa
(392)
Książki dla małych dzieci
(385)
Reportaż
(383)
Biografia
(381)
Romans
(366)
Książka obrazkowa
(363)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(359)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(339)
Sensacja
(322)
Fraszki
(321)
Monografia
(319)
Komiks
(307)
Poezja dziecięca polska
(296)
Powieść psychologiczna
(282)
Antologia
(275)
Praca zbiorowa
(271)
Powieść dziecięca polska
(259)
Saga rodzinna
(242)
Komiksy
(241)
Książka mówiona
(238)
Audiobooki
(233)
Wydawnictwa dla niewidomych
(233)
Pamiętniki polskie
(228)
Przepisy kulinarne
(220)
Powieść młodzieżowa angielska
(218)
Biografie
(213)
Dokumenty elektroniczne
(212)
Powieść dziecięca angielska
(208)
Przewodniki turystyczne
(203)
Przypowieść
(200)
Poezja polska
(197)
Dokumenty audiowizualne
(187)
Opowiadanie polskie
(183)
Pieśń
(181)
Powieść szwedzka
(181)
Materiały pomocnicze
(173)
Esej
(172)
Powieść francuska
(172)
Antologie
(163)
Wywiad dziennikarski
(149)
Science fiction
(145)
Literatura dziecięca polska
(144)
Opowiadanie dziecięce angielskie
(143)
Publicystyka polska
(135)
Publicystyka
(134)
Publikacje dla dzieci
(134)
Ćwiczenia i zadania
(134)
Literatura niemieckojęzyczna
(130)
Materiały pomocnicze dla szkół
(130)
Przewodnik turystyczny
(125)
Opowiadanie dziecięce francuskie
(122)
Opowiadanie dziecięce
(121)
Powieść niemiecka
(120)
Horror
(112)
Reportaż polski
(110)
Książka zabawka
(101)
Powieść biograficzna
(101)
Wywiady
(96)
Materiały konferencyjne
(94)
Relacja z podróży
(94)
Encyklopedie
(93)
Powieść rosyjska
(93)
Literatura podróżnicza polska
(92)
Poezja
(92)
Literatura polska
(90)
Książka kucharska
(88)
Tragedia
(88)
Gry i zabawy umysłowe
(85)
Treny
(85)
Felieton
(84)
Powieść dziecięca amerykańska
(77)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(73)
Edukacja i pedagogika
(1)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Kultura i sztuka
(1)
138 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Kociaki łobuziaki / Jeffrey D. Allers ; ilustracje Maciej Szymanowicz. - Warszawa : Nasza Księgarnia, copyright 2018. - 1 gra (4 plansze, 50 żetonów zabawek, 4 sznurki, 20 płytek mebli (po 5 w 4 kolorach), 1 znacznik gracza rozpoczynającego) karton, kolor ; w pudełku 5x29x29 cm + instrukcja ([4] strony : ilustracje ; 28 cm).
Liczba graczy: 2-4.
Czas gry 20 min.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia wirtualna
Brak informacji o dostępności: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
7 cudów świata : Architekci / Antoine Bauza. - Gdańsk : Rebel, 2022. - 1 pudełko ; 29x23x10 cm.
Forma i typ
Odbiorca
Dziedzina i ujęcie
Spróbuj swoich sił i przekonaj się, czy zapiszesz się na kartach historii. Czy podołasz budowie prawdziwego cudu? Zagraj w grę "Architekci. 7 Cudów Świata", by móc się o tym przekonać. Zobacz, czy poradzisz sobie z zadaniem, jakim jest wcielenie się w jednego z najzdolniejszych architektów świata. Przed Tobą trudna rozgrywka, dlatego dobrze się zastanów, komu możesz zaufać. Wybieraj z rozwagą swoich sojuszników i mądrze inwestuj, aby móc cieszyć się postępami pracy. Zbuduj najwspanialszą budowlę, a odniesiesz prawdziwy sukces. Zobacz, jak wiele frajdy potrafi dać gra rodzinna "Architekci. 7 Cudów Świata". Jeśli chcesz zacząć grać w planszówki sięgnij po proponowany tutaj tytuł, by przekonać się, ile zyskasz z tego radości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia wirtualna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Draftozaur / Antoine Bauza, Corentin Lebrat, Lodovic Maublanc, Théo Riviere ; ilustracje Roman Kucharski. - Warszawa : Wydawnictwo "Nasza Księgarnia", © 2020. - 1 gra (5 plansz, 60 pionków, 5 miseczek, kostka, woreczek) : karton, tektura, drewno, kolor ; w pudełku 20x21x5 cm.
GRA PLANSZOWA. Dinozaury wędrują w poszukiwaniu najlepszych terenów. Postaraj się, aby na twojej planszy znalazły się dinozaury, za które zdobędziesz najwięcej punktów. Nie będzie to takie łatwe, bo na każdym polu planszy dostajesz punkty za inne gatunki. Gra zawiera 2 wersje: lato i zima. Każdą z nich rozgrywa się na innej planszy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia wirtualna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Gra w kolory / autor: Pierre Bellet ; ilustracje: Aurélien Jeanney. - Warszawa : Nasza Księgarnia, © 2021. - 1 gra (60 kart kolorów, wśród nich 2 jokery, 15 kart punktów, 4 kostki) : karton, kolor ; w pudełku 10x10x8 cm + instrukcja (7, [1] strona : ilustracje ; 9 cm).
Gra przeznaczona dla 2-7 graczy, wiek 6-106. Czas gry 15 min.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia wirtualna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Cortex[Gra planszowa] : wyzwania : dzieci / Johan Benvenuto i Nicolas Bourgoin. - Gdańsk : Rebel , copyright 2017. - Pudełko (Gra zawiera: instrukcję, 90 kart - 74 karty testów, 6 kart wyzwań, 10 kart faktur z wytłoczeniami, 6 układanek z obrazkiem mózgu - razem 24 części) : ilustracje kolorowe ;14 x 14 cm.
Oto dynamiczna i wesoła gra, która pozwoli Wam wzmocnić pamięć, zręczność i zdolność kojarzenia faktów, jednocześnie pozostając świetną zabawą! W "Cortex" dla Dzieci od 2 do 6 graczy będzie rywalizować ze sobą, szybko zgadując odpowiedzi na 8 rodzajów wyzwań, które rozwijają różne funkcje ludzkiego mózgu. Za prawidłowe odpowiedzi otrzymają części układanki, a pierwsza osoba, która zdobędzie wszystkie 4 części i ukończy swój obrazek mózgu, zostanie zwycięzcą! Nie czekaj! Zbierz przyjaciół i wyzwij ich na pojedynek, w którym zetrą się Wasze umysł! "Cortex" dla Dzieci posiada zasady i karty zaprojektowane specjalnie z myślą o najmłodszych graczach, pozostając atrakcyjnym wyzwaniem także dla tych starszych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia wirtualna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zakodowany kosmos : gra na kodowanie / pomysł gry: Hubert Bobrowski ; ilustracje: Adam Pękalski. - Warszawa : Edgard, © 2022. - 1 gra (65 żetonów podróży, 7 żetonów kodowania, 4 pionki, 4 trzyczęściowe puzzle statków kosmicznych) : drewno, tektura, kolor ; w pudełku 6x25x25 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 20 cm).
(Kapitan Nauka)
Liczba graczy: 2-4.
Czas gry: 20-45 min.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia wirtualna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Super farmer de luxe / autor gry Karol Borsuk ; ilustracje Piotr Socha. - Warszawa : Granna, 2023. - 1 gra (4 plansze, 2 kostki, 120 kartoników z obrazkami zwierząt: 60 królików, 24 owce, 20 świń, 12 krów, 4 konie, 4 plastikowe małe psy, 2 plastikowe duże psy, instrukcja : karton, kolor ; w pudełku 25x25x7 cm + instrukcja
(Gry Edukacyjne)
(GraMY!)
Gra rodzinna dla 2-4 graczy w wieku 7-99
Czas gry: 30 minut.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia wirtualna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Teatrzyk cieni)
Weźcie do rąk postacie z "Zaczrowanego Królestwa" i rozpocznijcie przedstawienie! Wymyślcie wspólnie historie do odegrania lub skorzystajcie z 10 scenariuszy w załączonej książeczce. Teatrzyk Cieni to zestaw wyjątkowych postaci, które ożyją jako cienie na ścianie pokoju Twojego dziecka. Dodatkowo, postacie po naświetleniu świecą w ciemności, sprawiając jeszcze wiecej frajdy Twojemu dziecku. (Z opakowania)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci
Brak informacji o dostępności: sygn. 793/794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Liczba graczy: 2-8.
Czas gry: 30 minut.
Zawartość: 112 kart zagadnień (224 hasła), 48 kart gracza, 64 karty punktów , instrukcja.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia wirtualna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
Jamaica [Gra planszowa] / Bruno Cathala, Malcolm Braff, Sebastien Pauchon. - Gdańsk : Rebel, [2016]. - 1 pudełko : wym. pudełka 23x32x8 cm + instrukcja.
Gra dla 2-6 osób. Czas gry : 30-60 min.
Zawartość pudełka: plansza przedstawiająca Jamajkę i trasę wyścigu, 66 kart w 6 kolorach (po 1 kolorze dla gracza), 5 symboli znajdujących się w rogach kart i odpowiadające im akcje, 80 złotych dublonów, 45 żetonów prowiantu, 45 żetonów prochu, 9 żetonów skarbu, 12 kart skarbu, 1 kompas, 2 kości akcji, 1 kość walki, 6 statków, 6 plansz przedstawiających 5 ładowni na statku, instrukcja.
W lutym roku Pańskiego 1678, po długiej karierze pirackiej Henry Morgan objął stanowisko gubernatora Jamajki. Jednym z jego nowych obowiązków było ściganie piratów i korsarzy grasujących po okolicznych wodach. Jednak Morgan był bardziej skłonny umożliwić niedawnym kamratom spokojny żywot w dostatku, aniżeli podejmować wobec nich drastyczne kroki prawne. 30 lat później Morgan organizuje Wielki Wyścig wokół wyspy, w celu uświetnienia okrągłych obchodów swojej gubernatorskiej nominacji. Zwycięzcą wyścigu zostanie ten z uczestników, który zbierze na jego trasie najwięcej złota!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia wirtualna
Brak informacji o dostępności: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
W pudełku: 330 kart (na każdej 6 haseł), 1 plansza, 1 klepsydra, 4 pionki, instrukcja. .
Gra dla 3-16 osób.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia wirtualna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość pudełka: 1 plansza szkoły, 4 kafelki początkowe, 72 karty lekcji (po 18 kart w 4 rodzajach różniących się kolorem rewersu), 1 pionek Wielkiego Mistrza, 1 pionek pomocnika, 19 kafelków dyplomów, 15 pędzli, 3 żetony burzy, 1 instrukcja.
Gra dla 2-4 graczy. Czas rozgrywki 45 min.
Powiedz, co jest niezbędne do powstania najpiękniejszego z obrazów? Niezwykły talent? Tak, ale to nie wystarczy! Ogromna wrażliwość? Również, ale to za mało. Wyczucie czasu? Z pewnością się przyda, ale... Spokój i harmonia? Już blisko, lecz odpowiedź jest bardziej prozaiczna - żaden obraz nie powstanie bez narzędzi i farby! Jako uczeń szkoły artystycznej założonej przez wielkiego mistrza w Kanagawie udowodnij, że jesteś gotowy na stworzenie prawdziwych dzieł i zyskanie olbrzymiej sławy! Zarządzaj swoim czasem, wybieraj farby, kupuj narzędzia, starannie dobierz tematy swych obrazów - a dłoń już sama poprowadzi pędzel i stworzy malowidło Twojego życia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia wirtualna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość pudełka: 3 pionki Yokai, 11 kafelków Dyplomatów, 54 karty lekcji (po 18 kart w 3 kolorach, każdy o innym rewersie), 1 instrukcja.
Gra dla 2-4 graczy. Czas rozgrywki 45 min.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia wirtualna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Cywilizacja : poprzez wieki [Gra planszowa] / Vlaada Chvatil. - Gdańsk : Rebel ; [2020] - 1 pudełko (wiele elementów) ; 37 x 26 x 8 cm.
Czas gry 120+ minut
Liczba graczy 2-4
Zawartość pudełka: tor kart, plansza kultury, plansza nauki, plansza militarna, plansza epok, 4 plansze cywilizacji, 179 kart cywilnych, 150 kart militarnych, 250 plastikowych znaczników w 4 kolorach, 28 drewnianych znaczników w 4 kolorach, arkusz z naklejkami, 4 karty pomocy, instrukcja, podręcznik
To Twoja szansa na zmianę biegu historii! Na początku będziesz władać nielicznym ludem, który ma szanse przerodzić się w wielką cywilizację. Buduj farmy i kopalnie, by zdobyć żywność i surowce, które staną się podstawą do rozwoju Twoich miast. To dzięki nim Twoja cywilizacja będzie rozwijać się technologicznie, wprowadzisz nowe ustroje społeczne i zbudujesz wiekopomne cuda. Umocnij armię, by broniła i poszerzała granice Twojego terytorium, i wybierz mądrych przywódców, których dokonania pozwolą Ci prześcignąć cywilizacje innych graczy. Pamiętaj – dzięki swoim umiejętnościom politycznym zapiszesz nowe karty historii ludzkości. Powodzenia! Silna ekonomia, zaawansowane technologie, zadowoleni obywatele, oświecony rząd i rozbudowana armia – Twoja cywilizacja musi radzić sobie w wielu obszarach. W niektórych możesz być wybitny, ale nie wolno Ci zapomnieć o rozwoju pozostałych. Dopasuj strategię do własnych preferencji. Twoi przeciwnicy spróbują zdominować rozgrywkę – uciekną się do wojen albo polityki – bądź więc czujny! Nie zapominaj też o potrzebach wyższego rzędu, bowiem w zmaganiach zwycięży cywilizacja o najbardziej rozwiniętej i wpływowej kulturze.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia wirtualna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Tajniacy : obrazki : ściśle tajna gra obrazkowa / gra autorstwa Vlaada Chvátil; ilustratorzy Jana Kilianovă, Michal Suchănek, David Cochard, Filip Neduk; opracowanie graficzne Frantisek Horălek, Filip Murmak ; tłumaczenie Martyna Skowron. - [Kladno] : Czech Games Edition ; [Gdańsk] : Wydawnictwo Rebel, 2016. - 14 kart agentów w dwóch kolorach, karta podwójnego agenta, 4 karty niewinnych obserwatorów, karta zabójcy, 60 kart kluczy, instrukcja, podstawka, 140 kart z 280 obrazkami + 5 kart (dodatkowe Kafle Agentów) ; 30x30x6 cm
Nazwa ilustratora i tłumacza według tekstu instrukcji.
Liczba graczy: 2+; czas gry: 15 min; Wiek graczy: 18+
Doskonała, zespołowa gra dedukcyjna! Cóż to za dziwaczne symbole na mapie? To zakodowane oznaczenia miejsc, w których Tajniacy muszą nawiązać kontakt z agentami ze swojej organizacji! Dwóch Szefów przeciwnych drużyn zna tożsamość osób przebywających w danej lokalizacji. Szefowie przekazują swoim Tajniakom zakodowane wiadomości dotyczące miejsc tajnych spotkań. Tajniacy muszą wykazać się inteligencją. Błąd w odczytaniu wiadomości może prowadzić do niezbyt przyjemnego spotkania z agentem z przeciwnej drużyny albo - co gorsza - z zabójcą! Obydwie drużyny próbują skontaktować się z wszystkimi swoimi agentami, ale tylko jedna z nich może zwyciężyć. Hasła są wieloznaczne, skojarzenia również – owocuje to rozgrywką pełną śmiechu i emocji. Szefowie Wywiadów mogą co prawda komunikować się ze swoja drużyną, używając tylko jednego skojarzenia na turę, ale drużyna może dyskutować do woli, wspólnie decydując, które hasła pokaże swojemu Szefowi. Szef Wywiadu nie może się niczym zdradzić i przez cały czas musi zachować kamienną twarz, co nie jest takie łatwe! Zwłaszcza gdy po pierwszych prawidłowych domysłach, drużyna zaczyna zbaczać na niebezpieczne wody.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia wirtualna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Tutti Frutti : [gra] / Theora Concept ; ilustracje Stéphane Escapa. - Warszawa : Grupa Wydawnicza Foksal - FoxGames, copyright 2018. - 1 gra (48 dwustronnych żetonów z owocami) : tektura, kolor ; w metalowym pudełku 15x11x4 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 13 cm).
Gra przeznaczona dla 2-6 graczy, wiek 4+ lat. Czas gry 15 min.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia wirtualna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Ryzyk fizyk : edycja familijna / Dominic Crapuchettes ; ilustracje Ali Douglas, Shawn Wilson, Jacoby O'Connor, Warren Kramer ; opracowanie polskich pytań Agnieszka Wiedeman, Wojciech Grajkowski, Maciej Nowak Kreyer, Patryk Blok. - Warszawa : Egmont Polska, copyright 2019. - 1 gra (125 kart (250 pytań), podajnik na pytania, 5 markerów, 5 suchościeralnych tabliczek, 1 tabliczka z cyfrą "1", 5 dużych pionków, 5 małych pionków, 1 plansza punktacji) : drewno, karton, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 27x21x7 cm + 1 instrukcja ([4] strony : ilustracje ; 26 cm).
Gra przeznaczona dla 3-10 graczy, wiek 7-107. Czas gry 25 min.
Na pudełku: Najczęściej nagradzana gra imprezowa!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia wirtualna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
W pudełku: plansza, 48 kart do gry, 4 karty konfiguracji, 4 karty pomocy, 4 gambity, 28 żetonów bierek, 4 żetony startowe, 4 żetony zapasowe, instrukcja.
Zastanawiasz się, jak doświadczała gry w szachy niezwykła Beth Harmon z „Gambitu królowej”? To dzięki swojej umiejętności wyobrażania sobie kolejnych ruchów szachowych na suficie Beth była w stanie pokonać wielu swoich przeciwników. W grze planszowej The Queen’s Gambit starasz się zbijać bierki przed innymi graczami, aby zebrać jak największą liczbę punktów. W każdej turze możesz ruszyć swoim gambitem jak inną figurą szachową. Pamiętaj, aby pokonać przeciwników i wygrać, musisz planować swoje ruchy niczym Beth!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia wirtualna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Grzybobranie w Zielonym Gaju / koncepcja i opracowanie Sławomir Czuba, Wiktor Fabiański, Grzegorz Traczykowski ; opracowanie techniczne Grzegorz Traczykowski ; opracowanie graficzne Natalia Łuczyńska. - Gdynia : Trefl, copyright [2017]. - 1 gra (plansza wraz z elementami przestrzennymi, 4 koszyczki, 21 grzybów jadalnych, 5 czerwonych muchomorów, kostka do gry) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 7x26x26 cm + instrukcja ([4] strony : ilustracje kolorowe ; 21 cm).
Liczba graczy : 2-4 osób, wiek 4+.
Czas gry : 20-30 minut.
W Zielonym Gaju ptaszki śpiewają, grzybiarze wyruszyli do boru. Kto z was okaże się sprytniejszyw wyścigu po grzybki? Las jest ogromny, a grzybków bardzo mało. Kto zdobędzie ich więcej?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia wirtualna
Brak informacji o dostępności: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
W pudełku: 10 kafelków zwierzątek, łóżeczko, 1 karta instrukcji.
Czas już zasnąć, oczka zmrużyć, pod kołderkę się zanurzyć. Zadaniem małych graczy jest zapamiętanie kafelków ze zwierzątkami i zabawkami. Nagle ze stołu znika jedna karta - który ze śpiochów poszedł spać?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia wirtualna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej