Gry i zabawy umysłowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(85)
Forma i typ
Gry i zabawki
(62)
Książki
(24)
Proza
(7)
Publikacje popularnonaukowe
(7)
Publikacje dydaktyczne
(6)
Komiksy i książki obrazkowe
(5)
Poezja
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(50)
wypożyczone
(24)
nieokreślona
(11)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Oddział dla dzieci
(20)
Multiteka
(5)
Czytelnia wirtualna
(58)
Autor
Górski Wojciech (ilustrator)
(3)
Knizia Reiner
(3)
Roubira Jean-Louis
(3)
Bremner John
(2)
Detner Małgorzata
(2)
Kortas Paulina
(2)
Moryc Katarzyna
(2)
Sobel Beth
(2)
Tarnowska Ewa
(2)
Traczykowski Grzegorz
(2)
Wójcik Elżbieta
(2)
Akelaitis Gediminas
(1)
Allers Jeffrey D
(1)
Antram David
(1)
Bajtlik Jan
(1)
Bajtlik Jan (1989- )
(1)
Baranowski Marek (wydawca)
(1)
Barker Vicky
(1)
Benvenuto Johan
(1)
Bieker Steffen
(1)
Bielski Mateusz
(1)
Billiau Loïc
(1)
Blanchot Denis
(1)
Bobrowski Hubert
(1)
Borsuk Karol (1905-1982)
(1)
Bosley Andrew
(1)
Bourgoin Nicolas
(1)
Bukowski Adam
(1)
Bukowski Adam (gry planszowe)
(1)
Burzyńska Patrycja
(1)
Carter Philip
(1)
Carter Philip J. (1944- )
(1)
Catty Paul (1945- )
(1)
Catty Ulrike
(1)
Chvatil Vlaada
(1)
Corradin Clarissa
(1)
Costano Eugeni
(1)
Cottereau Jacques
(1)
Coudray Marina
(1)
Crossley Kev
(1)
Czerwiński Tomasz
(1)
D'Alfonso Marco
(1)
Dagenais-Lespérance Thomas
(1)
Drage Emma
(1)
Dratwa Ewa
(1)
Dutrait Vincent
(1)
Echegoyen Paul
(1)
Estèves Anne-Laure
(1)
Farinas, Ulises
(1)
Flynn Randy
(1)
Fulchiron Fabien
(1)
Führer Josef Ernst
(1)
Führer Maria
(1)
Gajek Grzegorz (1987- )
(1)
Galonska Susanne
(1)
Gardner Martin (1914-2010)
(1)
Gimmler Thorsten
(1)
Green Jonathan
(1)
Gronek Tomasz
(1)
Górska Karolina
(1)
Górska Karolina (pisarka)
(1)
Górska Karolina (pisarka). Hulajnoga Zuzia
(1)
Górska Karolina. Hulajnoga Zuzia
(1)
Górski Wojciech (1971- )
(1)
Handford Martin (1956- )
(1)
Hinder Carine
(1)
Homes Karl
(1)
Horosiewicz Beata
(1)
Hołubowska-Chrząszczak Justyna
(1)
Innes Andrews
(1)
Iwaszkiewicz, Karolina
(1)
Janik Maciej
(1)
Jędruszek Tomasz (1977- )
(1)
Kalenin Magdalena (1979- )
(1)
Kierejsza Alicja
(1)
Klonowski Tomasz
(1)
Konieczny Kinga
(1)
Korbut Tatsiana
(1)
Kucharski Roman
(1)
Kuik Hanna
(1)
Lang Andrzej
(1)
Lee Christopher
(1)
Lohausen Dennis (1977- )
(1)
Malinowski Jerzy Jarosław
(1)
Marly Hewé
(1)
Martineau Susan
(1)
Matacz Monika
(1)
Małecki Łukasz
(1)
McKee David (1935- )
(1)
Menzel Michael
(1)
Minor Marcin
(1)
Moore Dan
(1)
Moryc Katarzyna. Pory roku krok po kroku
(1)
Możejko Agnieszka
(1)
Mrożek-Zielińska Kamila
(1)
Musiał Łukasz
(1)
NILS
(1)
Neubauer Nicolas
(1)
Norman Ewa
(1)
Nowakowska Katarzyna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(47)
2010 - 2019
(38)
Okres powstania dzieła
2001-
(58)
1901-2000
(2)
2017-
(2)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(81)
nieznany (pol)
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(83)
nieznany (0)
(1)
nieznany (0 0)
(1)
Odbiorca
Dzieci
(37)
Młodzież
(30)
Dorośli
(19)
6-8 lat
(17)
9-13 lat
(14)
14-17 lat
(13)
0-5 lat
(10)
10+
(1)
18+
(1)
5-10 lat
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Osoby w wieku starszym
(1)
Przedszkola
(1)
od 14 lat
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(8)
Literatura angielska
(3)
Grafika polska
(1)
Literatura włoska
(1)
Temat
Trening umysłu
(5)
Gry i zabawy umysłowe
(3)
Ekonomia
(2)
Gry planszowe
(2)
Hulajnoga
(2)
Krainy i światy fikcyjne
(2)
Kreatywność
(2)
Przyjaźń
(2)
Psy
(2)
Śledztwo i dochodzenie
(2)
Algorytmy
(1)
Budowanie
(1)
Chomiki
(1)
Cukiernictwo
(1)
Cywilizacja
(1)
Detektywi amatorzy
(1)
Diuna (świat fikcyjny)
(1)
Dziewczęta
(1)
Edukacja ekonomiczna
(1)
Escape rooms
(1)
Folklor
(1)
Gra kooperacyjna
(1)
Gry i zabawy
(1)
Handel
(1)
Inteligencja (psychologia)
(1)
Inwestowanie
(1)
Inwestycje
(1)
Jesień
(1)
Joker
(1)
Język angielski
(1)
Język polski
(1)
Języki
(1)
Kostka Rubika
(1)
Kostki do gry
(1)
Koty
(1)
Lato
(1)
Licytacja
(1)
Liczby
(1)
Logiczne myślenie
(1)
Logika
(1)
Ludzie a zwierzęta
(1)
Matematyka
(1)
Mowa
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczanie programowane
(1)
Nauka
(1)
Negocjacje
(1)
Nieruchomości
(1)
Ochrona przyrody
(1)
Ogrody zoologiczne
(1)
Osobliwości
(1)
Osoby w wieku starszym
(1)
Pamięć
(1)
Planowanie
(1)
Podróże
(1)
Pojazdy
(1)
Policja
(1)
Policjanci
(1)
Pory roku
(1)
Postać literacka
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Przestępstwo
(1)
Remik
(1)
Rolnictwo
(1)
Rywalizacja
(1)
Samochody osobowe
(1)
Schroniska dla zwierząt
(1)
Sherlock Holmes (postać fikcyjna)
(1)
Spider-Man (postać fikcyjna)
(1)
Spostrzegawczość
(1)
Statki
(1)
Strategia
(1)
Sylaby
(1)
Słoń Elmer (postać fikcyjna)
(1)
Testy na iloraz inteligencji
(1)
Wally (postać fikcyjna)
(1)
Wyprawy
(1)
Zabawa
(1)
Zabawki edukacyjne
(1)
Zakupy
(1)
Zdrada
(1)
Znaki graficzne
(1)
Zwierzęta
(1)
Zwierzęta gospodarskie
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1901-2000
(1)
Gatunek
Powieść
(5330)
Wiersze
(4360)
Opowiadania i nowele
(2895)
Dokumenty dźwiękowe
(2174)
Powieść obyczajowa
(2064)
Gry i zabawy umysłowe
(85)
Powieść polska
(1602)
Powieść amerykańska
(1492)
Poradnik
(1423)
Książki mówione
(1420)
Kryminał
(1266)
Opracowanie
(1074)
Thriller
(991)
Opowiadanie dziecięce polskie
(916)
Podręczniki akademickie
(869)
Wydawnictwa popularne
(738)
Powieść angielska
(676)
Podręcznik
(639)
Bajki i baśnie
(609)
Publikacja bogato ilustrowana
(582)
Poradniki
(498)
Wydawnictwa dla dzieci
(497)
Fantastyka
(488)
Fantasy
(468)
Broszura
(462)
Powieść historyczna
(447)
Pamiętniki i wspomnienia
(436)
Podręczniki
(436)
Powieść młodzieżowa polska
(409)
Powieść przygodowa
(392)
Książki dla małych dzieci
(385)
Reportaż
(383)
Biografia
(381)
Romans
(366)
Książka obrazkowa
(363)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(359)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(339)
Sensacja
(322)
Fraszki
(321)
Monografia
(319)
Komiks
(307)
Poezja dziecięca polska
(296)
Powieść psychologiczna
(282)
Antologia
(275)
Praca zbiorowa
(271)
Powieść dziecięca polska
(259)
Saga rodzinna
(242)
Komiksy
(241)
Książka mówiona
(238)
Audiobooki
(233)
Wydawnictwa dla niewidomych
(233)
Pamiętniki polskie
(228)
Przepisy kulinarne
(220)
Powieść młodzieżowa angielska
(218)
Biografie
(213)
Dokumenty elektroniczne
(212)
Powieść dziecięca angielska
(208)
Przewodniki turystyczne
(203)
Przypowieść
(200)
Poezja polska
(197)
Dokumenty audiowizualne
(187)
Opowiadanie polskie
(183)
Pieśń
(181)
Powieść szwedzka
(181)
Materiały pomocnicze
(173)
Esej
(172)
Powieść francuska
(172)
Antologie
(163)
Wywiad dziennikarski
(149)
Science fiction
(145)
Literatura dziecięca polska
(144)
Opowiadanie dziecięce angielskie
(143)
Gry planszowe
(138)
Publicystyka polska
(135)
Publicystyka
(134)
Publikacje dla dzieci
(134)
Ćwiczenia i zadania
(134)
Literatura niemieckojęzyczna
(130)
Materiały pomocnicze dla szkół
(130)
Przewodnik turystyczny
(125)
Opowiadanie dziecięce francuskie
(122)
Opowiadanie dziecięce
(121)
Powieść niemiecka
(120)
Horror
(112)
Reportaż polski
(110)
Książka zabawka
(101)
Powieść biograficzna
(101)
Wywiady
(96)
Materiały konferencyjne
(94)
Relacja z podróży
(94)
Encyklopedie
(93)
Powieść rosyjska
(93)
Literatura podróżnicza polska
(92)
Poezja
(92)
Literatura polska
(90)
Książka kucharska
(88)
Tragedia
(88)
Treny
(85)
Felieton
(84)
Powieść dziecięca amerykańska
(77)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(46)
Edukacja i pedagogika
(7)
Biologia
(1)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Językoznawstwo
(1)
Matematyka
(1)
Psychologia
(1)
Rozwój osobisty
(1)
85 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Kociaki łobuziaki / Jeffrey D. Allers ; ilustracje Maciej Szymanowicz. - Warszawa : Nasza Księgarnia, copyright 2018. - 1 gra (4 plansze, 50 żetonów zabawek, 4 sznurki, 20 płytek mebli (po 5 w 4 kolorach), 1 znacznik gracza rozpoczynającego) karton, kolor ; w pudełku 5x29x29 cm + instrukcja ([4] strony : ilustracje ; 28 cm).
Liczba graczy: 2-4.
Czas gry 20 min.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia wirtualna
Brak informacji o dostępności: sygn. G (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci
Brak informacji o dostępności: sygn. 793/794 C (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Cortex[Gra planszowa] : wyzwania : dzieci / Johan Benvenuto i Nicolas Bourgoin. - Gdańsk : Rebel , copyright 2017. - Pudełko (Gra zawiera: instrukcję, 90 kart - 74 karty testów, 6 kart wyzwań, 10 kart faktur z wytłoczeniami, 6 układanek z obrazkiem mózgu - razem 24 części) : ilustracje kolorowe ;14 x 14 cm.
Oto dynamiczna i wesoła gra, która pozwoli Wam wzmocnić pamięć, zręczność i zdolność kojarzenia faktów, jednocześnie pozostając świetną zabawą! W "Cortex" dla Dzieci od 2 do 6 graczy będzie rywalizować ze sobą, szybko zgadując odpowiedzi na 8 rodzajów wyzwań, które rozwijają różne funkcje ludzkiego mózgu. Za prawidłowe odpowiedzi otrzymają części układanki, a pierwsza osoba, która zdobędzie wszystkie 4 części i ukończy swój obrazek mózgu, zostanie zwycięzcą! Nie czekaj! Zbierz przyjaciół i wyzwij ich na pojedynek, w którym zetrą się Wasze umysł! "Cortex" dla Dzieci posiada zasady i karty zaprojektowane specjalnie z myślą o najmłodszych graczach, pozostając atrakcyjnym wyzwaniem także dla tych starszych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia wirtualna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
W pudełku: 55 kart, instrukcja.
Gra dla 2-8 osób.
Czas gry: 15 min.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia wirtualna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Super farmer de luxe / autor gry Karol Borsuk ; ilustracje Piotr Socha. - Warszawa : Granna, 2023. - 1 gra (4 plansze, 2 kostki, 120 kartoników z obrazkami zwierząt: 60 królików, 24 owce, 20 świń, 12 krów, 4 konie, 4 plastikowe małe psy, 2 plastikowe duże psy, instrukcja : karton, kolor ; w pudełku 25x25x7 cm + instrukcja
(Gry Edukacyjne)
(GraMY!)
Gra rodzinna dla 2-4 graczy w wieku 7-99
Czas gry: 30 minut.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia wirtualna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czy poradzisz sobie z ogromną księgą zagadek i łamigłówek MENSY? Oczywiście, że tak! W środku znajdziesz szeroki zestaw zadań testujący twoją spostrzegawczość, zdolność logicznego oraz abstrakcyjnego myślenia a także umiejętność odkrycia wielopłaszczyznowych powiązań pomiędzy rozmaitymi elementami. Zagadki w książce posortowane są według poziomu trudności, zaczynając od prostych i sympatycznych zadań do naprawdę podchwytliwych i skomplikowanych łamigłówek. Dzięki temu można poćwiczyć w sekcji łatwiejszej przed przejściem do części zaawansowanej. Nie potrzeba żadnych specjalnych zdolności, aby rozwiązywać zagadki MENSY. Wystarczy zdrowy rozsądek, podstawowa znajomość matematyki oraz alfabetu, umiejętność myślenia i oczywiście determinacja i siła woli. Zatem, ołówki w dłoń – i do dzieła!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Multiteka
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 793 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Każdy z nas dysponuje szeroką gamą talentów i zdolności oraz niewykorzystanym potencjałem. Rozwój tego potencjału jest możliwy poprzez ćwiczenia umysłowe. Rozwiązywanie zagadek logicznych i łamigłówek daje najlepsze efekty, gdy są one zebrane w fachowych testach IQ. Choć mierzenie ilorazu inteligencji wciąż uważa się za kontrowersyjne, takie testy pozwalają na wszechstronne rozwijanie intelektu. W niniejszej książce przyglądamy się zagadnieniom związanym z samymi testami inteligencji, jak również ze zdolnościami, które mają one mierzyć. Test składa się z trzech rodzajów zadań - werbalnych, numerycznych i wzrokowo-przestrzennych. Łączny wynik zestawia się następnie ze średnią krajową. Podejmij wyzwanie i zbadaj swoje silne strony. Być może wolisz operować liczbami niż literami albo lepiej wyobrażasz sobie kształty niż słowa. Dzięki testom odkryjesz, w jaki sposób myślisz, a także zdobędziesz nowe zdolności intelektualne. Niezależnie od wieku, im częściej robisz użytek ze swojego umysłu, tym staje się on sprawniejszy. Uczymy się przez całe życie, a dzięki praktyce rozwijamy umiejętności rozumowania i logicznego myślenia. A więc do dzieła - łamigłówki i zagadki zawarte w niniejszej książce uczynią twój umysł bardziej elastycznym oraz nauczą cię sprawniej i bardziej niekonwencjonalnie rozwiązywać napotykane problemy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Multiteka
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 793 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Liczba graczy: 2-8.
Czas gry: 30 minut.
Zawartość: 112 kart zagadnień (224 hasła), 48 kart gracza, 64 karty punktów , instrukcja.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia wirtualna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
W pudełku: 330 kart (na każdej 6 haseł), 1 plansza, 1 klepsydra, 4 pionki, instrukcja. .
Gra dla 3-16 osób.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia wirtualna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Cywilizacja : poprzez wieki [Gra planszowa] / Vlaada Chvatil. - Gdańsk : Rebel ; [2020] - 1 pudełko (wiele elementów) ; 37 x 26 x 8 cm.
Czas gry 120+ minut
Liczba graczy 2-4
Zawartość pudełka: tor kart, plansza kultury, plansza nauki, plansza militarna, plansza epok, 4 plansze cywilizacji, 179 kart cywilnych, 150 kart militarnych, 250 plastikowych znaczników w 4 kolorach, 28 drewnianych znaczników w 4 kolorach, arkusz z naklejkami, 4 karty pomocy, instrukcja, podręcznik
To Twoja szansa na zmianę biegu historii! Na początku będziesz władać nielicznym ludem, który ma szanse przerodzić się w wielką cywilizację. Buduj farmy i kopalnie, by zdobyć żywność i surowce, które staną się podstawą do rozwoju Twoich miast. To dzięki nim Twoja cywilizacja będzie rozwijać się technologicznie, wprowadzisz nowe ustroje społeczne i zbudujesz wiekopomne cuda. Umocnij armię, by broniła i poszerzała granice Twojego terytorium, i wybierz mądrych przywódców, których dokonania pozwolą Ci prześcignąć cywilizacje innych graczy. Pamiętaj – dzięki swoim umiejętnościom politycznym zapiszesz nowe karty historii ludzkości. Powodzenia! Silna ekonomia, zaawansowane technologie, zadowoleni obywatele, oświecony rząd i rozbudowana armia – Twoja cywilizacja musi radzić sobie w wielu obszarach. W niektórych możesz być wybitny, ale nie wolno Ci zapomnieć o rozwoju pozostałych. Dopasuj strategię do własnych preferencji. Twoi przeciwnicy spróbują zdominować rozgrywkę – uciekną się do wojen albo polityki – bądź więc czujny! Nie zapominaj też o potrzebach wyższego rzędu, bowiem w zmaganiach zwycięży cywilizacja o najbardziej rozwiniętej i wpływowej kulturze.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia wirtualna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość pudełka: 4 kostki, plansza, 6 ślimaków, 6 znaczników graczy, 40 żetonów śmieci, instrukcja.
Gra dla 2-6 graczy. Czas rozgrywki 20 min.
Gra polega na przesuwaniu ślimaków na planszy, za pomocą kolorowych kostek. Możecie przesunąć dowolnego ślimaka, zarówno swojego, jak i te należące do rywali. Gra się kończy, gdy któryś ślimak dotrze do mety. Ale nie on zostanie zwycięzcą! W tym wyścigu wygrywa najwolniejszy ślimak! Każdy ślimak zdobywa tyle punktów, ile wynosi wartość pola, na którym zakończył wyścig. Im dalej od mety, tym więcej punktów do zdobycia. Starajcie się więc, aby wasz ślimak poruszał się jak najwolniej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia wirtualna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość pudełka: 2 zasłonki na hasła, 48 kart kodów, 110 kart słów kluczy, 8 żetonów, 50 kart do notowania, 1 klepsydra, instrukcja.
Gra dla 3-8 graczy. Czas rozgrywki 30 min.
Stańcie w szranki z przeciwną drużyną łamaczy kodów. Każda z dwóch drużyn otrzymuje zestaw znanych tylko im haseł. Jedna, wybrana osoba z drużyny staje się szyfrantem - zna on kod i stara się przekazać swojej drużynie podpowiedzi słowne w taki sposób, aby jego sojusznicy dopasowali hasła do słów w odpowiedniej kolejności wskazanej przez kod. W tym samym czasie przeciwnicy również próbują go rozszyfrować, ale nie znają haseł oponentów, więc do dyspozycji mają tylko słowne podpowiedzi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia wirtualna
Brak informacji o dostępności: sygn. G (1 egz.)
Książka
W koszyku
Banda czarnych charakterów sieje postrach i zniszczenie w Nowym Jorku. Powstrzymać ich może tylko Spider-Man! Ale gdzie on się podział? Wypatrz go w tłumie, zanim całe miasto pogrąży się w chaosie! [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I/N (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kaskadia / Randy Flynn ; ilustracje: Beth Sobel ; [tłumaczenie Marek Baranowski]. - Kraków ; Lucky Duck Games, © 2021. - 1 pudełko (85 płytek siedlisk, 5 startowych płytek siedlisk, 100 żetonów zwierząt, 21 kart punktacji zwierząt, 25 żetonów natury, 1 worek, 1 notes, instrukcja) ; 24x24x8 cm.
Liczba graczy: 1-4.
Czas gry: 30-45 minut.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia wirtualna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
W pudełku: 80 kart śledztwa, 28 kart zbrodni, 2 karty pytań, instrukcja: 16 stron.
Dla 2+ graczy. Czas gry 20 min.
Śledztwo w Białym Domu to zabójczo wciągająca gra towarzyska, w której przyjmując rolę świadka, układamy historię zbrodni, lub jako śledczy rozwiązujemy kryminalne zagadki. Różnorodne sprawy, proste zasady, wysoka regrywalność i wciągająca fabuła zapewnią zabawę w gronie znajomych na wiele godzin.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia wirtualna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Książka
W koszyku
Trio [Gra planszowa] / Susanne Galonska. - Warszawa : Granna, cop. 2011. - 1 plansza, karty, pionki ; wym. pudełka 20,5x20,5x6 cm + instrukcja.
Pudełko zawiera : planszę, 55 kart, 8 pionków, instrukcję.
Gra dla 1-6 osób. Czas rozgrywki : 30 min.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci
Brak informacji o dostępności: sygn. G (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51 (2 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kruki / Thorsten Gimmler ; ilustracje Marcin Minor. - Warszawa : Wydawnictwo "Nasza Księgarnia", copyright2019. - 1 pudełko zawiera : 2 kruki, 50 kart lotu, 40 kart trasy, 16 kart akcji, znacznik gracza rozpoczynającego grę ; 19x14x4 cm + instrukcja
Liczba graczy : 2
Czas rozgrywki : 20 min.
Wiek graczy : 8-108
Odwiedź krainy ze snu! Pamiętasz kruki z gry „Sen”? Co noc udają się w podróż po krainach, które śnią się ludziom. Tym razem muszą się spieszyć, aby zakończyć podróż przed nadejściem poranka. Który z kruków wygra wyścig?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia wirtualna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przyjaciółka / [tekst Karolina Górska ; ilustracje Wojciech Górski]. - Warszawa : Wydawnictwo SBM, copyright 2021. - [32] strony : ilustracje kolorowe ; 23 cm.
(Hulajnoga Zuzia / Karolina Górska)
Z cyklu "Hulajnoga Zuzia".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. I/N
Książka
W koszyku
W cukierni / [tekst Karolina Górska ; ilustracje Wojciech Górski]. - Warszawa : Wydawnictwo SBM, copyright 2023. - [32] strony : ilustracje ; 23 cm.
(Hulajnoga Zuzia / Karolina Górska)
"Ta hulajnoga ma na imię Zuzia. Ma dwie różowe rączki i kółka, którymi uwielbia jeździć w nieznane. Bardzo ciekawi ją świat i kocha nowe przygody. Ciekawe, co zaplanowała na dziś. Dowiedz się, czego nauczyła się Zuzia w cukierni. W książce, oprócz historyjki do czytania, znajdziesz zagadki, quizy i łamigłówki."[lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. I/N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej