Gry i zabawy umysłowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(85)
Forma i typ
Gry i zabawki
(62)
Książki
(24)
Proza
(7)
Publikacje popularnonaukowe
(7)
Publikacje dydaktyczne
(6)
Komiksy i książki obrazkowe
(5)
Poezja
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(56)
wypożyczone
(19)
nieokreślona
(10)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Oddział dla dzieci
(20)
Multiteka
(5)
Czytelnia wirtualna
(58)
Autor
Górski Wojciech (ilustrator)
(3)
Knizia Reiner
(3)
Roubira Jean-Louis
(3)
Bremner John
(2)
Detner Małgorzata
(2)
Kortas Paulina
(2)
Moryc Katarzyna
(2)
Sobel Beth
(2)
Tarnowska Ewa
(2)
Traczykowski Grzegorz
(2)
Wójcik Elżbieta
(2)
Akelaitis Gediminas
(1)
Allers Jeffrey D
(1)
Antram David
(1)
Bajtlik Jan
(1)
Bajtlik Jan (1989- )
(1)
Baranowski Marek (wydawca)
(1)
Barker Vicky
(1)
Benvenuto Johan
(1)
Bieker Steffen
(1)
Bielski Mateusz
(1)
Billiau Loïc
(1)
Blanchot Denis
(1)
Bobrowski Hubert
(1)
Borsuk Karol (1905-1982)
(1)
Bosley Andrew
(1)
Bourgoin Nicolas
(1)
Bukowski Adam
(1)
Bukowski Adam (gry planszowe)
(1)
Burzyńska Patrycja
(1)
Carter Philip
(1)
Carter Philip J. (1944- )
(1)
Catty Paul (1945- )
(1)
Catty Ulrike
(1)
Chvatil Vlaada
(1)
Corradin Clarissa
(1)
Costano Eugeni
(1)
Cottereau Jacques
(1)
Coudray Marina
(1)
Crossley Kev
(1)
Czerwiński Tomasz
(1)
D'Alfonso Marco
(1)
Dagenais-Lespérance Thomas
(1)
Drage Emma
(1)
Dratwa Ewa
(1)
Dutrait Vincent
(1)
Echegoyen Paul
(1)
Estèves Anne-Laure
(1)
Farinas, Ulises
(1)
Flynn Randy
(1)
Fulchiron Fabien
(1)
Führer Josef Ernst
(1)
Führer Maria
(1)
Gajek Grzegorz (1987- )
(1)
Galonska Susanne
(1)
Gardner Martin (1914-2010)
(1)
Gimmler Thorsten
(1)
Green Jonathan
(1)
Gronek Tomasz
(1)
Górska Karolina
(1)
Górska Karolina (pisarka)
(1)
Górska Karolina (pisarka). Hulajnoga Zuzia
(1)
Górska Karolina. Hulajnoga Zuzia
(1)
Górski Wojciech (1971- )
(1)
Handford Martin (1956- )
(1)
Hinder Carine
(1)
Homes Karl
(1)
Horosiewicz Beata
(1)
Hołubowska-Chrząszczak Justyna
(1)
Innes Andrews
(1)
Iwaszkiewicz, Karolina
(1)
Janik Maciej
(1)
Jędruszek Tomasz (1977- )
(1)
Kalenin Magdalena (1979- )
(1)
Kierejsza Alicja
(1)
Klonowski Tomasz
(1)
Konieczny Kinga
(1)
Korbut Tatsiana
(1)
Kucharski Roman
(1)
Kuik Hanna
(1)
Lang Andrzej
(1)
Lee Christopher
(1)
Lohausen Dennis (1977- )
(1)
Malinowski Jerzy Jarosław
(1)
Marly Hewé
(1)
Martineau Susan
(1)
Matacz Monika
(1)
Małecki Łukasz
(1)
McKee David (1935- )
(1)
Menzel Michael
(1)
Minor Marcin
(1)
Moore Dan
(1)
Moryc Katarzyna. Pory roku krok po kroku
(1)
Możejko Agnieszka
(1)
Mrożek-Zielińska Kamila
(1)
Musiał Łukasz
(1)
NILS
(1)
Neubauer Nicolas
(1)
Norman Ewa
(1)
Nowakowska Katarzyna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(47)
2010 - 2019
(38)
Okres powstania dzieła
2001-
(58)
1901-2000
(2)
2017-
(2)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(81)
nieznany (pol)
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(83)
nieznany (0)
(1)
nieznany (0 0)
(1)
Odbiorca
Dzieci
(37)
Młodzież
(30)
Dorośli
(19)
6-8 lat
(17)
9-13 lat
(14)
14-17 lat
(13)
0-5 lat
(10)
10+
(1)
18+
(1)
5-10 lat
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Osoby w wieku starszym
(1)
Przedszkola
(1)
od 14 lat
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(8)
Literatura angielska
(3)
Grafika polska
(1)
Literatura włoska
(1)
Temat
Trening umysłu
(5)
Gry i zabawy umysłowe
(3)
Ekonomia
(2)
Gry planszowe
(2)
Hulajnoga
(2)
Krainy i światy fikcyjne
(2)
Kreatywność
(2)
Przyjaźń
(2)
Psy
(2)
Śledztwo i dochodzenie
(2)
Algorytmy
(1)
Budowanie
(1)
Chomiki
(1)
Cukiernictwo
(1)
Cywilizacja
(1)
Detektywi amatorzy
(1)
Diuna (świat fikcyjny)
(1)
Dziewczęta
(1)
Edukacja ekonomiczna
(1)
Escape rooms
(1)
Folklor
(1)
Gra kooperacyjna
(1)
Gry i zabawy
(1)
Handel
(1)
Inteligencja (psychologia)
(1)
Inwestowanie
(1)
Inwestycje
(1)
Jesień
(1)
Joker
(1)
Język angielski
(1)
Język polski
(1)
Języki
(1)
Kostka Rubika
(1)
Kostki do gry
(1)
Koty
(1)
Lato
(1)
Licytacja
(1)
Liczby
(1)
Logiczne myślenie
(1)
Logika
(1)
Ludzie a zwierzęta
(1)
Matematyka
(1)
Mowa
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczanie programowane
(1)
Nauka
(1)
Negocjacje
(1)
Nieruchomości
(1)
Ochrona przyrody
(1)
Ogrody zoologiczne
(1)
Osobliwości
(1)
Osoby w wieku starszym
(1)
Pamięć
(1)
Planowanie
(1)
Podróże
(1)
Pojazdy
(1)
Policja
(1)
Policjanci
(1)
Pory roku
(1)
Postać literacka
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Przestępstwo
(1)
Remik
(1)
Rolnictwo
(1)
Rywalizacja
(1)
Samochody osobowe
(1)
Schroniska dla zwierząt
(1)
Sherlock Holmes (postać fikcyjna)
(1)
Spider-Man (postać fikcyjna)
(1)
Spostrzegawczość
(1)
Statki
(1)
Strategia
(1)
Sylaby
(1)
Słoń Elmer (postać fikcyjna)
(1)
Testy na iloraz inteligencji
(1)
Wally (postać fikcyjna)
(1)
Wyprawy
(1)
Zabawa
(1)
Zabawki edukacyjne
(1)
Zakupy
(1)
Zdrada
(1)
Znaki graficzne
(1)
Zwierzęta
(1)
Zwierzęta gospodarskie
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1901-2000
(1)
Gatunek
Powieść
(5351)
Wiersze
(4361)
Opowiadania i nowele
(2922)
Dokumenty dźwiękowe
(2174)
Powieść obyczajowa
(2076)
Gry i zabawy umysłowe
(85)
Powieść polska
(1602)
Powieść amerykańska
(1492)
Poradnik
(1424)
Książki mówione
(1420)
Kryminał
(1267)
Opracowanie
(1076)
Thriller
(992)
Opowiadanie dziecięce polskie
(916)
Podręczniki akademickie
(869)
Wydawnictwa popularne
(738)
Powieść angielska
(676)
Podręcznik
(639)
Bajki i baśnie
(609)
Publikacja bogato ilustrowana
(588)
Poradniki
(498)
Fantastyka
(497)
Wydawnictwa dla dzieci
(497)
Broszura
(474)
Fantasy
(471)
Powieść historyczna
(454)
Pamiętniki i wspomnienia
(436)
Podręczniki
(436)
Powieść młodzieżowa polska
(409)
Powieść przygodowa
(397)
Książki dla małych dzieci
(389)
Reportaż
(383)
Biografia
(381)
Książka obrazkowa
(369)
Romans
(368)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(359)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(339)
Sensacja
(324)
Fraszki
(321)
Monografia
(319)
Komiks
(313)
Poezja dziecięca polska
(296)
Powieść psychologiczna
(284)
Antologia
(275)
Praca zbiorowa
(271)
Powieść dziecięca polska
(259)
Saga rodzinna
(244)
Komiksy
(241)
Książka mówiona
(238)
Audiobooki
(233)
Wydawnictwa dla niewidomych
(233)
Pamiętniki polskie
(228)
Przepisy kulinarne
(220)
Powieść młodzieżowa angielska
(218)
Biografie
(213)
Dokumenty elektroniczne
(212)
Powieść dziecięca angielska
(208)
Przewodniki turystyczne
(203)
Przypowieść
(200)
Poezja polska
(197)
Dokumenty audiowizualne
(187)
Opowiadanie polskie
(183)
Pieśń
(181)
Powieść szwedzka
(181)
Materiały pomocnicze
(173)
Esej
(172)
Powieść francuska
(172)
Antologie
(163)
Wywiad dziennikarski
(149)
Science fiction
(145)
Literatura dziecięca polska
(144)
Opowiadanie dziecięce angielskie
(143)
Gry planszowe
(138)
Publikacje dla dzieci
(136)
Publicystyka polska
(135)
Publicystyka
(134)
Ćwiczenia i zadania
(134)
Literatura niemieckojęzyczna
(130)
Materiały pomocnicze dla szkół
(130)
Przewodnik turystyczny
(125)
Opowiadanie dziecięce francuskie
(122)
Opowiadanie dziecięce
(121)
Powieść niemiecka
(120)
Horror
(117)
Reportaż polski
(110)
Powieść biograficzna
(102)
Książka zabawka
(101)
Wywiady
(96)
Materiały konferencyjne
(94)
Relacja z podróży
(94)
Encyklopedie
(93)
Powieść rosyjska
(93)
Literatura podróżnicza polska
(92)
Poezja
(92)
Literatura polska
(90)
Książka kucharska
(88)
Tragedia
(88)
Treny
(85)
Felieton
(84)
Powieść dziecięca amerykańska
(77)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(46)
Edukacja i pedagogika
(7)
Biologia
(1)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Językoznawstwo
(1)
Matematyka
(1)
Psychologia
(1)
Rozwój osobisty
(1)
85 wyników Filtruj
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Black Fr!day /Mariusz Majchrowski; ilustracje Michał Ambrzykowski - Gdynia : Trefl ; TM Toys, copyright 2022. - 1 pudełko (plansza, 4 wózki, 54 sprzęty, 36 dużych list zakupów, 20 małych list zakupów, 18 kuponów, 96 banknotów, instrukcja)
Przewidywany czas rozgrywki 45-60 minut.
Pełna zawartość gry w instrukcji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia wirtualna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Milionerzy : najpopularniejszy teleturniej na świecie : nowa edycja. - Warszawa : EVO CE, cop. 2017. - 1 pudełko ; w pudełku 32x39x8 cm
Zawartość: 1 plansza do gry, 4 ramki na karty Pytanie i Odpowiedź, 660 kart Pytanie i Odpowiedź, 20 kart Pytanie do publiczności/Telefon do przyjaciela, 7 kart dodatkowych z ciekawostkami, 12 żetonów Kół Ratunkowych, 6 pionków, plik 30 czeków.
Wiek 12+, 2 do 4 graczy lub drużyn.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia wirtualna
Brak informacji o dostępności: sygn. G (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Monopoly : deweloper - Warszawa: Hasbro, 2021 - 1 pudełko ; 28x28x7 cm
(Gry Planszowe)
Liczba graczy: 2-4.
Wiek graczy: 8+.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia wirtualna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Monopoly : Dungeons Dragons - Warszawa : Hasbro Poland, copyright 2022. - 1 pudełko ; 26 x 4 x 40 cm + instrukcja.
Liczba graczy: 2-6 osób, wiek: 12+, czas: około 180 minut
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia wirtualna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Monopoly [Gra planszowa] : edycja Psy. - Londyn : Winning Mouse, 2022. - 1 pudełko ; 26,5x40x5,1 cm.
(Wiek: 8+)
Forma i typ
Odbiorca
Temat
Psy
Dziedzina i ujęcie
Zawartość pudełka: plansza, 6 kolekcjonerskich pionków, 28 kart "Tytuł własnosci", 16 kart "Smakołyki", 16 kart "Zabawki", 1 plik banknotów Monopoly, 32 domki, 12 psich hoteli, 2 kostki, instrukcja.
Ilość graczy: 2-6
Czas gry: 1-3 godz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia wirtualna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Monopoly : przyjaciele : od zera do milionera. - [B.m.] : Hasbro, 2021 - 1 pudełko ; 40x27x6 cm.
W pudełku: plansza, 6 specjalnych pionków, 28 kart Tytuł Własności, 16 kart Mieszkanie nr 19, 16 kart Mieszkanie nr 20, 1 plik dolarów Monopoly, 32 kubki kawy, 12 kanap, 2 kostki, instrukcja.
Gra dla 2-6 osób.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia wirtualna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Czas gry: 60 min
Liczba graczy: 1-8
Zawartość pudełka: instrukcja, 6 profili podejrzanych, 243 karty śledztwa, 8 zasłonek, karty ściśle tajne, szuflada, arkusze śledztwa, 8 żetonów śledczych, znacznik gracza rozpoczynającego, 13 żetonów ofert.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia wirtualna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
The Original Rummikub : brings people together : classic - Israel ; Szczecin : Lemada ; TM Toys, copyright 2022 - 1 pudełko: 106 płytek (8 zestawów od 1 do 13 w 4 kolorach oraz 2 jokery), 4 podstawki + uchwyty, instrukcja : karton, plastik, kolor ; 35x27x4 cm
Liczba graczy: 2-4, wiek: 7+
Pełna zawartość gry w instrukcji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia wirtualna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Prawda czy fałsz? [Gra] : junior. - Warszawa : Dumel, [2019]. - 1 pudełko ; 27x27x7 cm.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Wiek graczy : 5+.
Ilość graczy: 2-5.
Na pudełku : 1000 szalonych pytań.
Wspomaganie koncentracji, rozwijanie wyobraźni, ćwiczenie pamięci.
W pudełku : Kolorowa pięcioramienna gwiazda z przyciskami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci
Brak informacji o dostępności: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Quiz - gdzie raki zimują? [gra planszowa] - Warszawa : Granna, cop. 2015. - 1 pudełko; 18x12x4 cm.
(Gry Podróżne)
W pudełku: 45 kart z pytaniami, plansza, 4 figurki raków, 4 podstawki, instrukcja
Liczba graczy: 2-4
Quiz zawiera pytania z różnych dziedzin. Do każdego pytanie są podane trzy odpowiedzi - jedna prawidłowa i dwie zabawne. Gry wzbogacają słownictwo dziecka, w atrakcyjny sposób przekazują wiedzę z biologii, geografii, literatury i innych dziedzin.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia wirtualna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Quiz - język angielski : wspaniała gra do nauki angielskiego. - Szczecin : Dante ; Teramo : Lisciani, [2022]. - 1 gra (plansza, 4 pionki, spinner, 48 dwustronnych kart z pytaniami, żetony i odznaki, karty specjalne) : karton, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 28x28x8 cm + 1 instrukcja (3, [1] strona : ilustracje ; 27 cm).
(Gry Edukacyjne)
(Mały Geniusz : szkoła talentów)
Zalecany wiek 5-10 lat.
Gra z podziałem na poziomy trudności; quiz, który pomoże pogłębić wiedzę i rozwinąć zainteresowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia wirtualna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Rummikub : classic. - Israel ; Szczecin : Lemada ; TM Toys, copyright 2022. - 1 pudełko ; 35x27x4 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 24 cm).
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Przewidywany czas rozgrywki 20 minut.
2-4 graczy.
Zawartość: 106 kostek ; 4 plastikowe stojaki na kostki ; 8 podpórek pod stojaki ; instrukcja gry, instrukcja montażu podpórek.
Rummikub to doskonała gra towarzyska. Prosta, wciągająca i inna w każdej rozgrywce. Gra polega na pozbyciu się wszystkich wylosowanych płytek z liczbami, wykładając na stół sekwencję lub ciągi minimum 3-liczbowe. Najciekawsza możliwość to ingerencja w już ułożone płytki – w swojej kolejce można je dowolnie przesuwać i modyfikować, pamiętając o zasadzie (minimum 3 kostki w sekwencji lub ciągu). Zwycięzcą zostaje gracz, który pierwszy pozbędzie się wszystkich płytek ze swojej tabliczki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia wirtualna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (2 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Szachy drewniane. - Kraków : Abino, [2018]. - Pudełko ; 31x16x5 cm
Forma i typ
Odbiorca
Dziedzina i ujęcie
Zawartość pudełka : 1 plansza, 16 białych bierek, 16 czarnych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia wirtualna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Codziennie rozwijaj swoje zdolności językowe.
Język to podstawowe narzędzie naszej komunikacji z innymi - to on pozwala nam zrozumieć świat, a światu zrozumieć nas. Pozwala opowiedzieć o naszych emocjach, wyrazić potrzeby, nawiązać relacje. Jest narzędziem podstawowym, a jednocześnie najważniejszym, dlatego istotne jest, by działał sprawnie, pozwalając nam zarówno w mowie, jak i w piśmie oddać precyzyjnie każdą naszą myśl, zrelacjonować każde wydarzenie. A ponieważ wszystkie narzędzia do właściwego funkcjonowania wymagają odpowiedniej konserwacji, a wszystkie umiejętności treningu, także nasze zdolności werbalne możemy wesprzeć odpowiednim zestawem ćwiczeń, aby służyły nam jak najlepiej. Taki trening, zestaw zadań pozwalających zachować i rozwinąć płynność językową w mowie i w piśmie znajdą Państwo w tej książce. Przy okazji przygotowane przez Autorki zagadki i łamigłówki poprawią także pamięć i koncentrację, a przy tym dostarczą, co nie jest przecież bez znaczenia, po prostu pierwszorzędnej rozrywki intelektualnej. Powodzenia i niech, jak u Słowackiego, język giętki wypowie wszystko, co pomyśli głowa. Do dzieła!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Uno. - Warszawa : Mattel Poland, 2019. - 1 gra (19 kart niebieskich, 19 kart zielonych, 19 kart czerwonych, 19 kart żółtych, 8 kart "Weź dwie", 8 kart "Zmiana kierunku", 8 kart "Postój", 4 karty "Wybierz kolor", 4 karty "Wybierz kolor + weź cztery", 1 karta"Zamiana kart", 3 dzikie karty "Zadanie specjalne") : papier, kolor ; w pudełku 11,5x9x2 cm + instrukcja (2 strony harmonijka : ilustracje).
Liczba graczy: 2-10.
UNO™ to klasyczna gra karciana dla dzieci - łatwo zrozumieć jej zasady... i trudno oderwać się od gry! A teraz dostępna jest ze wyjątkowymi kartami „Zadanie specjalne”! Gracze próbują jak najszybciej pozbyć się wszystkich swoich kart, dopasowując je do karty, która aktualnie znajduje się na górze stosu. Specjalne karty funkcyjne zapewniają ekscytującą zabawę i pomagają pokonać innych graczy! Używaj karty „Zamiana kart”, aby wymienić się z innym graczem. Możesz też tworzyć własne reguły, korzystając z 3 zmazywalnych kart „Zadanie specjalne”!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia wirtualna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Uno quatro - Warszawa : Mattel Poland, 2023. - 1 gra (44 płytki, 7 tacek, 1 woreczek, 1 podstawa ), w pudełku 27x27x5 cm + instrukcja
Liczba graczy: 2-4
Wiek graczy 7+
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia wirtualna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Na pudełku: najgorszy zbiera wszystko.
Zawiertość pudełka: 6 plansz, 6 pionków Złoczyńców, 180 kart Złoczyńców, 90 kart Przeznaczenia, 84 żetony, 1 kociołek, 6 kart referencji, 6 przewodników Złoczyńców, instrukcja: 12 stron.
Gra Disney Villainious polega na wcieleniu się w jedną z sześciu postaci z najbardziej znanych filmów Disneya: Kapitana Haka (największego wroga Piotrusia Pana) Dżafara (złego czarownika walczącego z Alladynem) Diabolinę (czarownicę, która rzuciła urok na Aurorę - Śpiącą Królewnę) Księcia Jana (chciwego przeciwnika Robin Hooda) Królową Kier (bezwzględną władczynię, którą spotyka w Krainie Czarów Alicja) Urszulę (przebiegłą wiedźmę pragnącą zguby syrenki Arielki) Każdy z graczy wybiera jednego z sześciu złoczyńców i korzystając z jego unikalnych zdolności stara się osiągnąć swój cel (złoczyńcy mają różne cele). Oprócz złoczyńców w grze biorą również pozytywni bohaterowie filmów, ale tym razem ich męcząca dobrotliwość może co najwyżej zaszkodzić innym uczestnikom gry - o ile dobrze to rozegramy. Gra polega na realizacji celu swojego złoczyńcy - by to zrobić można po prostu skrupulatnie wypełniać swoje zadania lub spróbować przeszkadzać innym. Który gracz zostanie największym złoczyńcą Disneya? Za pomocą filmu objaśniającego i przejrzystej instrukcji możesz szybko wejść do gry! Ponadto na początku gry każdy gracz otrzymuje własnego przewodnika złoczyńców ze wskazówkami, specjalnymi funkcjami i umiejętnościami swojej postaci. Unikalne ilustracje, pokręcony świat gry i artystycznie zaprojektowane postacie sprawiają, że Villainous jest czymś wyjątkowym - nie tylko dla fanów Disneya, ale dla wszystkich fanów gier strategicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia wirtualna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Wspólne ogniwo : trening spostrzegawczości. - Chwaszczyno : Aleksander, [2021]. - 1 pudełko 31x25x5 cm.
(Terapia. Gra terapeutyczno-rehabilitacyjna.)
Liczba graczy: 1-4.
Zawartość gry : 1 plansza, 14 elementów wyznaczających osi, 45 tabliczek, instrukcja
Wspólne ogniwo z serii Terapia Alexander to gra terapeutyczno-rehabilitacyjna, która wspomaga trening spostrzegawczości, analizy wzrokowej i refleksu. Stworzona została z myślą przede wszystkim o seniorach, którym zależy na ćwiczeniu sprawności intelektualnej. Gra Wspólne ogniwo Trening spostrzegawczości będzie przydatna również dla osób, które przechodzą rehabilitację po wylewie lub wypadku. Gra świetnie sprawdzi się również jako pomoc dydaktyczna do pracy z dziećmi w terapii logopedycznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia wirtualna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
WTF (Weż Tę Flądrę!) : gra o przetrwanie - Warszawa : Hasbro Poland, copyright 2020 - 1 pudełko ; 17 x11 x 4 cm + instrukcja
Liczba graczy: 2-6 osób, wiek: 8+
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia wirtualna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zaginiona wyspa Arnak : Min & Elwen [Gra planszowa]. - Wydanie 1. - Gdańsk : Rebel, 2020 (dodruk). - 1 gra (Zawartość: dwustronna plansza główna, 4 dwustronne planszetki graczy, dwustronna plansza zasobów, 111 kart, 8 drewnianych pionków archeologów, 8 drewnianych znaczników badań, 16 kafelków stanowisk archeologicznych, 16 kafelków bożków, 15 kafelków strażników, 12 kafelków asystentów, 18 kafelków nagród naukowych, 24 kafelki świątyni, 5 kafelków blokady, 15 kafelków akcji przeciwnika, 27 kartonowych żetonów monet, 27 kartonowych żetonów kompasów, 16 plastikowych tabliczek, 12 plastikowych grotów strzał, 9 plastikowych klejnotów, 10 kafelków rezerwowych, znacznik pierwszego gracza, kartonowe księżycowe berło, notes, 4 karty pomocy, instrukcja).
(Gry Planszowe)
Czas rozgrywki: od 30 do 120 minut.
Liczba graczy: 1-4.
Na bezludnej wyspie wśród nieznanych wód badacze odkryli ślady wielkiej cywilizacji. Poprowadź wyprawę, by zbadać nieznane zakątki, odnaleźć zaginione artefakty, stawić czoła budzącym grozę strażnikom i poznać tajemnicę, którą skrywa wyspa. Zaginiona wyspa Arnak to gra łącząca mechaniki budowania talii i rozmieszczania robotników. Uczestnicy będą eksplorować kolejne zakątki planszy i odkrywać nieznane tereny, umiejętnie zarządzając zgromadzonymi zasobami. Oprócz klasycznych efektów, dostępne karty posłużą również do rozmieszczania pracowników, a wraz z odkrywaniem kolejnych części wyspy, pojawią się zupełnie nowe akcje, które będziemy mogli wykonywać. Niektóre z nich będą wymagały posiadania konkretnych zasobów, kluczowe będzie więc zbudowanie solidnej podstawy. [www.rebel.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia wirtualna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej