Murmak Filip
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(1)
Forma i typ
Gry i zabawki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Czytelnia wirtualna
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(782)
Kowalska Dorota
(664)
Kochanowski Jan
(469)
Murmak Filip
(-)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Trzeciak Weronika
(262)
Konopnicka Maria
(260)
Boy-Żeleński Tadeusz
(238)
Fabianowska, Małgorzata
(238)
Leśmian Bolesław
(233)
Krasicki Ignacy
(229)
Disney, Walt
(225)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(194)
Sienkiewicz, Henryk
(189)
Jachowicz Stanisław
(159)
Zarawska, Patrycja
(146)
Lech Justyna
(138)
Rolando Bianka
(131)
Mickiewicz Adam
(129)
Polkowski, Andrzej
(120)
Czechowicz Józef
(119)
Kraszewski, Józef Ignacy
(114)
Mickiewicz, Adam
(113)
Sandemo, Margit
(113)
Steel, Danielle
(110)
Domańska Joanna (1970- )
(107)
Liebert Jerzy
(105)
Montgomery, Lucy Maud
(104)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(102)
Napierski Stefan
(101)
Słowacki Juliusz
(101)
Cieślik Donata
(100)
Drewnowski, Jacek (1974- )
(98)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(96)
Drewnowski, Jacek
(95)
Szulc, Andrzej
(93)
Żeromski, Stefan
(92)
Naczyńska, Zuzanna
(91)
Orzeszkowa Eliza
(91)
Mazan, Maciejka
(90)
Wilczek Piotr
(90)
King, Stephen (1947- )
(87)
Kraszewski Józef Ignacy
(87)
Miciński Tadeusz
(87)
Prus, Bolesław
(87)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(87)
Asnyk Adam
(86)
Drewnowski Jacek (1974- )
(85)
Bogdziewicz Monika
(84)
Mróz Remigiusz (1987- )
(84)
Zarawska Patrycja (1970- )
(81)
Konopnicka, Maria
(80)
Sekuła Elżbieta
(79)
Hesko-Kołodzińska, Małgorzata
(78)
Iwaszkiewicz, Jarosław
(78)
Baudelaire Charles
(77)
Możdżyńska, Aldona
(76)
Zimnicka, Iwona
(76)
Kasprowicz Jan
(75)
Kosińska Aleksandra
(75)
Szekspir, William
(75)
Chmielewska, Joanna
(74)
Maliszewski Karol
(74)
Webb, Holly
(74)
Chotomska, Wanda
(73)
King, Stephen
(73)
Precigs, Katarzyna
(73)
Kornhauser Julian
(72)
Słowacki, Juliusz
(72)
Jaczewska, Edyta
(71)
Brzechwa, Jan
(70)
Musierowicz, Małgorzata
(70)
Supeł Barbara
(70)
Syrokomla Władysław
(70)
Kwiatkowska Katarzyna
(69)
Cabot, Meg
(66)
Krzyżanowski, Julian
(65)
Lange Antoni
(65)
Popławska, Anna
(65)
Spirydowicz, Ewa
(65)
Schimscheiner Lena (1991- )
(64)
Słomczyński, Maciej
(64)
Christie, Agatha (1890-1976)
(63)
Tuwim, Julian
(63)
Busquets, Carlos
(62)
Christie, Agatha
(61)
Sienkiewicz Henryk
(60)
Dąbrowska, Maria
(59)
Pasewicz Edward
(59)
Keff Bożena
(58)
Kolberg, Oskar
(58)
Chojnowska Ilona (1982- )
(57)
Disney
(57)
Stefańska Paulina
(57)
Babińska Magdalena
(56)
Podsiadło Jacek
(55)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Gatunek
Gry planszowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(1)
1 wynik Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Tajniacy : obrazki : ściśle tajna gra obrazkowa / gra autorstwa Vlaada Chvátil; ilustratorzy Jana Kilianovă, Michal Suchănek, David Cochard, Filip Neduk; opracowanie graficzne Frantisek Horălek, Filip Murmak ; tłumaczenie Martyna Skowron. - [Kladno] : Czech Games Edition ; [Gdańsk] : Wydawnictwo Rebel, 2016. - 14 kart agentów w dwóch kolorach, karta podwójnego agenta, 4 karty niewinnych obserwatorów, karta zabójcy, 60 kart kluczy, instrukcja, podstawka, 140 kart z 280 obrazkami + 5 kart (dodatkowe Kafle Agentów) ; 30x30x6 cm
Nazwa ilustratora i tłumacza według tekstu instrukcji.
Liczba graczy: 2+; czas gry: 15 min; Wiek graczy: 18+
Doskonała, zespołowa gra dedukcyjna! Cóż to za dziwaczne symbole na mapie? To zakodowane oznaczenia miejsc, w których Tajniacy muszą nawiązać kontakt z agentami ze swojej organizacji! Dwóch Szefów przeciwnych drużyn zna tożsamość osób przebywających w danej lokalizacji. Szefowie przekazują swoim Tajniakom zakodowane wiadomości dotyczące miejsc tajnych spotkań. Tajniacy muszą wykazać się inteligencją. Błąd w odczytaniu wiadomości może prowadzić do niezbyt przyjemnego spotkania z agentem z przeciwnej drużyny albo - co gorsza - z zabójcą! Obydwie drużyny próbują skontaktować się z wszystkimi swoimi agentami, ale tylko jedna z nich może zwyciężyć. Hasła są wieloznaczne, skojarzenia również – owocuje to rozgrywką pełną śmiechu i emocji. Szefowie Wywiadów mogą co prawda komunikować się ze swoja drużyną, używając tylko jednego skojarzenia na turę, ale drużyna może dyskutować do woli, wspólnie decydując, które hasła pokaże swojemu Szefowi. Szef Wywiadu nie może się niczym zdradzić i przez cały czas musi zachować kamienną twarz, co nie jest takie łatwe! Zwłaszcza gdy po pierwszych prawidłowych domysłach, drużyna zaczyna zbaczać na niebezpieczne wody.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia wirtualna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej