Kultura organizacyjna
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(16)
Forma i typ
Książki
(16)
Publikacje fachowe
(6)
Publikacje naukowe
(5)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(17)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(13)
Filia nr 1
(1)
Multiteka
(5)
Autor
Appelo Jurgen
(1)
Biesok Grzegorz (1976- )
(1)
Budnik Monika
(1)
Cameron, Kim S
(1)
Church Allan H. (1966- )
(1)
Conger Jay Alden (1952- )
(1)
Gitling, Maciej
(1)
Juchnowicz, Marta (1948- )
(1)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(1)
Krasnosielski Damian
(1)
Krawczyk-Antoniuk Olena
(1)
Liker Jeffrey K
(1)
Listwan, Tadeusz
(1)
Lyons Daniel (1960- )
(1)
Malcherek Monika
(1)
Moczydłowska, Joanna
(1)
Nawrot, Bogumiła
(1)
Nowak Martin
(1)
Oleksyn Tadeusz
(1)
Paziewska Aleksandra
(1)
Piwowarski Juliusz (1954- )
(1)
Quinn, Robert E
(1)
Ross Karyn
(1)
Rost Małgorzata
(1)
Sułkowski, Łukasz
(1)
Swanson Richard A
(1)
Witkowska Magda
(1)
Wyród-Wróbel Jolanta
(1)
Wziątek-Staśko Anna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(12)
Kraj wydania
Polska
(15)
Język
polski
(15)
Odbiorca
Menedżerowie
(4)
Szkoły wyższe
(3)
Kierownicy projektów
(1)
Temat
Powieść amerykańska
(2155)
Kobieta
(1639)
Powieść angielska
(1281)
Powieść polska
(1278)
Polska
(1172)
Kultura organizacyjna
(-)
Rodzina
(1131)
powieść amerykańska
(1040)
Przyjaźń
(999)
Literatura polska
(988)
Książki dla najmłodszych
(962)
Miłość
(708)
Tajemnica
(705)
Poezja polska
(701)
powieść angielska
(678)
powieść polska
(596)
Zwierzęta
(587)
Relacje międzyludzkie
(578)
Śledztwo i dochodzenie
(513)
Literatura dziecięca polska
(506)
Komiksy
(505)
Zabójstwo
(478)
Dziecko
(436)
Dziewczęta
(425)
Powieści obyczajowe
(425)
Dzieci
(414)
Język polski
(408)
Nastolatki
(408)
Rodzeństwo
(398)
literatura polska
(393)
Magia
(385)
Policjanci
(373)
Pamiętniki polskie
(371)
Literatura młodzieżowa polska
(364)
II wojna światowa (1939-1945)
(358)
Wojna 1939-1945 r.
(354)
Uczucia
(346)
Żydzi
(334)
Literatura
(332)
Małżeństwo
(329)
Sekrety rodzinne
(327)
Historia
(325)
Opowiadanie polskie
(322)
Uczniowie
(322)
Wychowanie w rodzinie
(305)
Życie codzienne
(295)
Opowiadanie dziecięce polskie
(294)
Przedsiębiorstwo
(284)
Ludzie a zwierzęta
(267)
Mazury
(266)
Osoby zaginione
(255)
Powieść młodzieżowa polska
(255)
Powieść francuska
(254)
Psy
(252)
Gry planszowe
(246)
Lektury
(246)
poezja polska
(242)
Dziennikarze
(238)
Sztuka
(234)
Boże Narodzenie
(233)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(231)
Matki i córki
(227)
Zarządzanie
(220)
Powieść młodzieżowa angielska
(216)
Filozofia
(215)
Warmia
(215)
Trudne sytuacje życiowe
(214)
Samorealizacja
(213)
Chłopcy
(210)
Kultura
(210)
Przestępczość zorganizowana
(209)
Podróże
(207)
Młodzież
(206)
Poszukiwania zaginionych
(203)
Koty
(192)
Powieść rosyjska
(191)
Powieści przygodowe
(190)
Wojsko
(190)
Odżywianie
(189)
Polacy za granicą
(188)
Polityka
(187)
Matematyka
(184)
Gry i zabawy umysłowe
(183)
Pisarze polscy
(182)
Malarstwo polskie
(181)
Publicystyka polska
(181)
Wakacje
(181)
Opowiadania łatwe
(180)
Powieść niemiecka
(180)
Stosunki interpersonalne
(177)
Wybory życiowe
(177)
Mężczyzna
(176)
Język angielski
(175)
Turystyka
(174)
Uprowadzenie
(173)
Śmierć
(172)
Kucharstwo
(171)
Władcy
(171)
Dziadkowie i wnuki
(170)
Literatura młodzieżowa angielska
(167)
Relacja romantyczna
(167)
Temat: czas
2001-
(4)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Azja
(1)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Japonia
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Opracowanie
(4)
Monografia
(3)
Podręcznik
(3)
Poradnik
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(9)
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Organizacja i zarządzanie
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
16 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Kierownictwo organizacji nie oczekuje od liderów, że będą uszczęśliwiali swoje zespoły. Ważniejsze jest osiąganie celów biznesowych i realizowanie planu. Można jednak uznać za udowodnione, że szczęśliwsi ludzie pracują chętniej, szczęśliwsze zespoły są efektywniejsze, a szczęśliwsze organizacje łatwiej odnoszą spektakularne sukcesy. Błędem jest jednak nadmierne skoncentrowanie się na zadowoleniu powierzonych sobie pracowników. Do przywództwa i zarządzania należy podejść systemowo, pamiętając, że dzisiejsze organizacje wymagają zupełnie innego stylu zarządzania niż kilkanaście lat temu. Tylko jak konkretnie miałoby wyglądać takie zarządzanie? Dzięki tej książce dowiesz się, co możesz zrobić, aby zbudować lepszą kulturę organizacyjną, zwiększyć produktywność w swoim zespole i zachęcić kierownictwo organizacji do innowacyjności. W tym bardzo praktycznym, a zarazem interesująco napisanym poradniku znajdziesz mnóstwo przykładów ciekawych gier, innowacyjnych narzędzi i skutecznych, gotowych do wdrożenia dobrych praktyk. Przekonaj się, że można dzięki nim zmotywować dowolny zespół, wpływać na kulturę w organizacji, poprawiać efektywność pracy i pobudzać innowacyjność. Już po pierwszych kilku stronach dojdziesz do wniosku, że możesz dokonać przewrotu. Możesz zainspirować ludzi i zmotywować swój zespół. Przecież każdy zasługuje, by pracować w szczęśliwszej organizacji, prawda? Dowiedz się, jak: * lepiej mierzyć efektywność * skuteczniej nagradzać pracowników * zastąpić oceny okresowe * efektywniej motywować zespoły * tworzyć kulturę organizacyjną sprzyjającą kreatywności i innowacyjności Zespół jest zbyt ważny, by pozostawić go menedżerom!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Socjologia pracy w zarysie / Monika Budnik. - Warszawa : Difin, 2019. - 282 strony : ilustracje ; 23 cm.
(Engram)
Autorka podręcznika podjęła rozważania odnoszące się do niezmiernie ważnych, aktualnych, a zarazem bardzo złożonych problemów dotyczących współcześnie wykonywanej pracy, rozpatrywanych zarówno w perspektywie makro, głównie w perspektywie globalizującwgo się rynku pracy w społeczeństwach rynkowych, jak i w perspektywie mezo podmiotu gospodarującego (przedsiębiorstwa, instytucji publicznej czy innej instytucji formalnej).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Multiteka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The high potential's advantage : get noticed, impress your bosses, and become a top leader.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Multiteka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Jakością - Mt Biznes)
Światowej sławy ekspert z zakresu Lean, autor licznych bestsellerów, pokazuje firmom usługowym, w jaki sposób mogą stać się Lean, zwiększyć swoją wartość i poprawić wyniki finansowe, korzystając z doświadczeń Toyoty. Lektura obowiązkowa dla wszystkich osób pracujących w sektorze usług, bez względu na zajmowane stanowisko, pokazująca zastosowanie zasad Lean przedstawionych w bestsellerowej serii książek o Drodze Toyoty w branżach, w których o sukcesie decyduje jakość usług. Jeff Liker i Karyn Ross pokazują, w jaki sposób rozwijać praktyki Lean w firmie usługowej przy użyciu słynnego modelu 4P. Bez względu na to, czy jesteś dyrektorem, menedżerem, konsultantem, czy pracownikiem pierwszej linii, mającym bezpośredni kontakt z klientem każdego dnia, dowiesz się, w jaki sposób czerpać korzyści wynikające z Lean. Niniejsza książka jest przewodnikiem, która pozwoli zrozumieć Lean i poznać zasady, praktyki oraz narzędzia służące rozwijaniu ludzi i procesów w sposób, który pozytywnie zaskoczy wszystkich twoich klientów. Te sprawdzone techniki mają na celu pomóc w ciągłym doskonaleniu twoich usług i operacji, a także stałym zwiększaniu wartości dostarczanej dla klientów. Fascynujące analizy przypadków firm usługowych z wielu różnych branż, takich jak służba zdrowia, ubezpieczenia, usługi finansowe czy telekomunikacja, które odnoszą sukcesy dzięki Lean, jasno dowodzą, że zasady i praktyki Lean działają tak samo w usługach, jak i w produkcji. Swoimi przemyśleniami dzielą się pionierzy we wprowadzaniu Lean w usługach, a więc między innymi takie firmy, jak ThedaCare, Elisa, Menlo Innovations czy Zingerman’s Mail Order. Droga Toyoty do doskonałości w usługach pomoże ci: dogłębnie zrozumieć, czym Lean jest i czym nie jest, nauczyć się stosować Lean jako metodę ciągłego usprawniania i uzyskiwania lepszych wyników, skoncentrować się na zrozumieniu klientów i zaspokajaniu ich potrzeb, rozwijać swoich ludzi i pomagać im zrealizować ich pełny potencjał. Opierając się na własnych badaniach i rzeczywistych przykładach, ta książka zainspiruje cię do świeżego spojrzenia na swoją organizację i pokaże, w jaki sposób możesz wykorzystać Lean jako źródło przewagi konkurencyjnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657/658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Multiteka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1
Brak informacji o dostępności: sygn. 005 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Multiteka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kultura i etyka zarządzania / Tadeusz Oleksyn. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2021. - 350 stron : ilustracje ; 24 cm.
Publikacja dla przedsiębiorców i menedżerów, a także dla osób kierujących organizacjami w sektorze publicznym, studentów i doktorantów nauk społecznych (zarządzania, ekonomicznych, socjologii, psychologii, antropologii, innych), ludzi zajmujących się zawodowo kulturą.
Książka wyjaśnia istotę i znaczenie kultury zarządzania. Ułatwia zrozumienie najważniejszych terminów, determinant, procesów kształtowania kultury zarządzania i wykorzystywania jej w zarządzaniu. Celem jest zarówno osiąganie satysfakcjonującej efektywności i konkurencyjności – ale i współpracy – w ramach organizacji różnych typów, jak też tworzenie lepszych relacji interpersonalnych i środowiska bardziej przyjaznego ludziom w miejscu pracy, poprzez dostarczenie odpowiedniej wiedzy. Pokazuje, jak tworzyć lepszy świat organizacji, w którym ludzie są mniej zestresowani, lepiej się czują i pracują oraz są szczęśliwsi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35 (1 egz.)
Multiteka
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 351 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie rozwojem zasobów ludzkich / Richard A. Swanson ; przekład Aleksandra Paziewska. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, 2023 - 587, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Tytuł oryginału: Foundations of human resource development.
Rozwój zasobów ludzkich (RZL) jest procesem mocno zaangażowanym w rozwijanie i późniejsze wykorzystanie ludzkiej wiedzy, z uwzględnieniem kwestii dynamicznych zmian indywidualnych i organizacyjnych. Rozwój zasobów ludzkich to bardzo rozległa dziedzina praktyki i stosunkowo młoda dyscyplina naukowa. A zatem profesja ta wymaga stworzenia kompletnego i przemyślanego zestawu głównych założeń — jest to cel tej książki. Ten cieszący się zainteresowaniem na całym świecie podręcznik autorstwa Richarda A. Swansona, wybitnego profesora badań nad rozwojem zasobów ludzkich, ma na celu pomóc praktykom i naukowcom stworzyć bardziej przejrzystą wizję ich własnej drogi zawodowej. Dzięki tej publikacji Czytelnicy mogą lepiej zrozumieć teorie i modele, których zastosowanie przynosi najlepsze rezultaty, zaznajomić się z historią i filozofią RZL, zyskać szerszą perspektywę na temat uczenia się, wyników i zmian, a przez to mieć pełną świadomość swoich działań, zamiast ślepo podążać za najnowszymi trendami. Książka została napisana przede wszystkim dla refleksyjnych praktyków, którzy aktywnie biorą udział w rozwijaniu dziedziny RZL w miarę jej wzrostu i dojrzewania. Z pewnością też badacze RZL uznają tę publikację za prowokujący do przemyśleń i użyteczny przewodnik ułatwiający identyfikację ważnych problemów badawczych. Jest to również niezbędne źródło wiedzy dla studentów kierunków związanych z rozwojem zasobów ludzkich i zarządzaniem zasobami ludzkimi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej