Liker Jeffrey K
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
dostępne
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Multiteka
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(782)
Kowalska Dorota
(664)
Kochanowski Jan
(469)
Liker Jeffrey K
(-)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Trzeciak Weronika
(262)
Konopnicka Maria
(260)
Boy-Żeleński Tadeusz
(238)
Fabianowska, Małgorzata
(238)
Leśmian Bolesław
(233)
Krasicki Ignacy
(229)
Disney, Walt
(225)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(194)
Sienkiewicz, Henryk
(189)
Jachowicz Stanisław
(159)
Zarawska, Patrycja
(146)
Lech Justyna
(138)
Rolando Bianka
(131)
Mickiewicz Adam
(129)
Polkowski, Andrzej
(120)
Czechowicz Józef
(119)
Kraszewski, Józef Ignacy
(114)
Mickiewicz, Adam
(113)
Sandemo, Margit
(113)
Steel, Danielle
(110)
Domańska Joanna (1970- )
(107)
Liebert Jerzy
(105)
Montgomery, Lucy Maud
(104)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(102)
Napierski Stefan
(101)
Słowacki Juliusz
(101)
Cieślik Donata
(100)
Drewnowski, Jacek (1974- )
(98)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(96)
Drewnowski, Jacek
(95)
Szulc, Andrzej
(93)
Żeromski, Stefan
(92)
Naczyńska, Zuzanna
(91)
Orzeszkowa Eliza
(91)
Mazan, Maciejka
(90)
Wilczek Piotr
(90)
King, Stephen (1947- )
(87)
Kraszewski Józef Ignacy
(87)
Miciński Tadeusz
(87)
Prus, Bolesław
(87)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(87)
Asnyk Adam
(86)
Bogdziewicz Monika
(84)
Drewnowski Jacek (1974- )
(84)
Mróz Remigiusz (1987- )
(84)
Konopnicka, Maria
(80)
Zarawska Patrycja (1970- )
(80)
Sekuła Elżbieta
(79)
Hesko-Kołodzińska, Małgorzata
(78)
Iwaszkiewicz, Jarosław
(78)
Baudelaire Charles
(77)
Możdżyńska, Aldona
(76)
Zimnicka, Iwona
(76)
Kasprowicz Jan
(75)
Kosińska Aleksandra
(75)
Szekspir, William
(75)
Chmielewska, Joanna
(74)
Maliszewski Karol
(74)
Webb, Holly
(74)
Chotomska, Wanda
(73)
King, Stephen
(73)
Precigs, Katarzyna
(73)
Kornhauser Julian
(72)
Słowacki, Juliusz
(72)
Jaczewska, Edyta
(71)
Brzechwa, Jan
(70)
Musierowicz, Małgorzata
(70)
Syrokomla Władysław
(70)
Kwiatkowska Katarzyna
(69)
Supeł Barbara
(69)
Cabot, Meg
(66)
Krzyżanowski, Julian
(65)
Lange Antoni
(65)
Popławska, Anna
(65)
Spirydowicz, Ewa
(65)
Schimscheiner Lena (1991- )
(64)
Słomczyński, Maciej
(64)
Christie, Agatha (1890-1976)
(63)
Tuwim, Julian
(63)
Busquets, Carlos
(62)
Christie, Agatha
(61)
Sienkiewicz Henryk
(60)
Dąbrowska, Maria
(59)
Pasewicz Edward
(59)
Keff Bożena
(58)
Kolberg, Oskar
(58)
Chojnowska Ilona (1982- )
(57)
Disney
(57)
Stefańska Paulina
(57)
Babińska Magdalena
(56)
Podsiadło Jacek
(55)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Temat
Przemysł motoryzacyjny
(2)
Szczupłe zarządzanie
(2)
Toyota Jidosha Kabushiki Kaisha
(2)
Kaizen
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Marketing
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przywództwo
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Usługi
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Japonia
(2)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Transport i logistyka
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Jakością - Mt Biznes)
Światowej sławy ekspert z zakresu Lean, autor licznych bestsellerów, pokazuje firmom usługowym, w jaki sposób mogą stać się Lean, zwiększyć swoją wartość i poprawić wyniki finansowe, korzystając z doświadczeń Toyoty. Lektura obowiązkowa dla wszystkich osób pracujących w sektorze usług, bez względu na zajmowane stanowisko, pokazująca zastosowanie zasad Lean przedstawionych w bestsellerowej serii książek o Drodze Toyoty w branżach, w których o sukcesie decyduje jakość usług. Jeff Liker i Karyn Ross pokazują, w jaki sposób rozwijać praktyki Lean w firmie usługowej przy użyciu słynnego modelu 4P. Bez względu na to, czy jesteś dyrektorem, menedżerem, konsultantem, czy pracownikiem pierwszej linii, mającym bezpośredni kontakt z klientem każdego dnia, dowiesz się, w jaki sposób czerpać korzyści wynikające z Lean. Niniejsza książka jest przewodnikiem, która pozwoli zrozumieć Lean i poznać zasady, praktyki oraz narzędzia służące rozwijaniu ludzi i procesów w sposób, który pozytywnie zaskoczy wszystkich twoich klientów. Te sprawdzone techniki mają na celu pomóc w ciągłym doskonaleniu twoich usług i operacji, a także stałym zwiększaniu wartości dostarczanej dla klientów. Fascynujące analizy przypadków firm usługowych z wielu różnych branż, takich jak służba zdrowia, ubezpieczenia, usługi finansowe czy telekomunikacja, które odnoszą sukcesy dzięki Lean, jasno dowodzą, że zasady i praktyki Lean działają tak samo w usługach, jak i w produkcji. Swoimi przemyśleniami dzielą się pionierzy we wprowadzaniu Lean w usługach, a więc między innymi takie firmy, jak ThedaCare, Elisa, Menlo Innovations czy Zingerman’s Mail Order. Droga Toyoty do doskonałości w usługach pomoże ci: dogłębnie zrozumieć, czym Lean jest i czym nie jest, nauczyć się stosować Lean jako metodę ciągłego usprawniania i uzyskiwania lepszych wyników, skoncentrować się na zrozumieniu klientów i zaspokajaniu ich potrzeb, rozwijać swoich ludzi i pomagać im zrealizować ich pełny potencjał. Opierając się na własnych badaniach i rzeczywistych przykładach, ta książka zainspiruje cię do świeżego spojrzenia na swoją organizację i pokaże, w jaki sposób możesz wykorzystać Lean jako źródło przewagi konkurencyjnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657/658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Multiteka
Brak informacji o dostępności: sygn. 005 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej