Hobby i czas wolny
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(342)
Forma i typ
Książki
(188)
Poradniki i przewodniki
(149)
Gry i zabawki
(110)
Druki ulotne
(41)
Publikacje popularnonaukowe
(18)
Publikacje dydaktyczne
(16)
Komiksy i książki obrazkowe
(10)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(5)
Proza
(4)
Publikacje fachowe
(4)
Gry komputerowe
(2)
Publikacje informacyjne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(231)
nieokreślona
(62)
wypożyczone
(59)
Placówka
Wypożyczalnia
(36)
Oddział dla dzieci
(81)
Filia nr 1
(8)
Multiteka
(123)
Czytelnia wirtualna
(104)
Autor
Chodkowska-Gyurics Agnieszka
(8)
Kielan Dominika
(6)
Malinowski Jerzy Jarosław
(5)
Handford Martin (1956- )
(4)
Kiesling Michael
(4)
Quilliams Chris
(4)
Raczek Zofia
(4)
Wełnicki Marcin
(4)
Horosiewicz Anna
(3)
Jabłońska Dorota (pedagog)
(3)
Kid Cube
(3)
Kid Cube Pamiętnik 8- bitowego wojownika
(3)
Knizia Reiner
(3)
Korzeniewski Przemysław
(3)
Kurkiewicz-Laskowska Jadwiga
(3)
Kępka Katarzyna
(3)
Małecki Łukasz
(3)
Moon Alan R
(3)
Palewicz-Ryży Barbara
(3)
Rydz Marta
(3)
Saboten
(3)
Zemme Verena
(3)
Żabicka Monika
(3)
Allirol, Mélusine
(2)
Beaumont, Jacques
(2)
Bojrakowska-Przeniosło Agnieszka
(2)
Cathala Bruno
(2)
Chevallier Charles
(2)
Cieślak Piotr
(2)
Daujean Cyrille
(2)
Delval Julien
(2)
DuChemin David
(2)
Dutrait Vincent
(2)
Fryxelius Isaac
(2)
Fryxelius Jacob
(2)
Haberka Karolina
(2)
Hikiert, Anna
(2)
Holtfreter Nastja
(2)
Kalicki Klemens
(2)
Kanarkiewicz Michał
(2)
Kolska Katarzyna
(2)
Kordowski Bartłomiej
(2)
Kortas Paulina
(2)
Krzewicka Marzena
(2)
Lang Andrzej
(2)
Leśniak Jan
(2)
Majewska Magdalena (tłumacz)
(2)
Milton, Stephanie
(2)
Moore Dan
(2)
Mosch Jade
(2)
Mullins Amy
(2)
Muszak Kaja
(2)
Piętka Katarzyna
(2)
Rejchtman Grzegorz (1970- )
(2)
Roubira Jean-Louis
(2)
Sawko Kasia (1978- )
(2)
Skawran Katarzyna
(2)
Sobel Beth
(2)
Szalewska Katarzyna
(2)
Szczepańczyk Iza
(2)
Szymanowicz Maciej
(2)
Traczykowski Grzegorz
(2)
Tuwim Julian (1894-1953)
(2)
Walker-Harding Phil
(2)
Wieseń Beata
(2)
Wilson James A
(2)
Wojnakowska-Jabłońska Paulina
(2)
Zarzyński, Paweł
(2)
Ahlgren Linda (1976- )
(1)
Akelaitis Gediminas
(1)
Alley Robert W. (1955- )
(1)
Antram David
(1)
Apoleika Maria (1986- )
(1)
Auenhammer Gerlinde
(1)
Augustyn Małgorzata
(1)
Aytüre-Scheele Zülal
(1)
Baars Gunter
(1)
Bagdach, Hanna Inga
(1)
Bagłaj Ewa
(1)
Baran-Le Ber Aleksandra
(1)
Baranowski Marek
(1)
Baranowski Marek (wydawca)
(1)
Barasiński, Grzegorz
(1)
Barber Barrington
(1)
Barnden Betty
(1)
Barsotti, Eleonora
(1)
Baryga Mirosław
(1)
Bauza Antoine
(1)
Beales Finn
(1)
Beckman Pia (1938- )
(1)
Beisner Rayph
(1)
Berry, Joshua
(1)
Bieker Steffen
(1)
Bielski Mateusz
(1)
Bilewicz-Kuźnia, Barbara (1971- )
(1)
Billiau Loïc
(1)
Blanchot, Denis
(1)
Bleau Rebecca
(1)
Bobrowski Hubert
(1)
Bochińska Beata (1960- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(155)
2010 - 2019
(175)
2000 - 2009
(8)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(307)
1901-2000
(5)
1989-2000
(3)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(338)
nieznany (p)
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(339)
nieznany (0)
(1)
nieznany (0 0)
(1)
nieznany (po)
(1)
Odbiorca
Dzieci
(117)
6-8 lat
(57)
Młodzież
(55)
9-13 lat
(53)
Dorośli
(33)
0-5 lat
(30)
14-17 lat
(25)
18+
(2)
Nauczyciele
(2)
Osoby w wieku starszym
(2)
10+
(1)
6- 8 lat
(1)
9-13
(1)
Dziewczęta
(1)
Gracze
(1)
Opiekunki i opiekunowie osób starszych
(1)
Pedagodzy
(1)
Rodzice
(1)
Rysownicy
(1)
Szachiści
(1)
Terapeuci zajęciowi
(1)
od 14 lat
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(7)
Literatura angielska
(6)
Literatura francuska
(3)
6-8 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Dzieci
(1)
Literatura japońska
(1)
Literatura kanadyjska
(1)
Literatura norweska
(1)
Literatura węgierska
(1)
Literatura włoska
(1)
Temat
Gry i zabawy umysłowe
(34)
Roboty ręczne
(24)
Rysowanie
(20)
Gry planszowe
(19)
Szydełkowanie
(18)
Techniki rysunkowe
(15)
Zdobnictwo
(12)
Gry i zabawy
(8)
Meble
(7)
Minecraft
(7)
Szachy
(7)
Techniki fotograficzne
(7)
Gry i zabawy dziecięce
(6)
Kaligrafia
(6)
Koty
(6)
Krawiectwo
(6)
Makramy
(6)
Psy
(6)
Roboty na drutach
(6)
Dziewiarstwo ręczne
(5)
Gry komputerowe
(5)
Haft
(5)
Nauczanie
(5)
Opieka nad zwierzętami
(5)
Ludzie a zwierzęta
(4)
Manga
(4)
Ogrodnictwo
(4)
Ogródki działkowe i przydomowe
(4)
Podróże
(4)
Psychologia zwierząt
(4)
Stolarstwo
(4)
Trening umysłu
(4)
Uprawa roślin
(4)
Wally (postać fikcyjna)
(4)
Węzły i sploty
(4)
Zwierzęta
(4)
Amigurumi
(3)
Gry edukacyjne
(3)
Hafciarstwo
(3)
Konserwacja zabytków
(3)
Kostka Rubika
(3)
Mieszkania
(3)
Przedmioty użytku codziennego
(3)
Rasy zwierząt
(3)
Renowacja mebli
(3)
Rośliny doniczkowe
(3)
Tapicerstwo
(3)
Techniki malarskie
(3)
Uczniowe
(3)
Wyposażenie mieszkań
(3)
Zabawki
(3)
Życie codzienne
(3)
Akwarium
(2)
Akwarystyka
(2)
Biżuteria
(2)
Bukieciarstwo
(2)
Ceramika artystyczna
(2)
Ciasta
(2)
Drewno
(2)
Dzieci
(2)
Dziewczęta
(2)
Estetyka
(2)
Fantasy
(2)
Gry i zabawy ruchowe
(2)
Gry w karty
(2)
Gry w pudełkach
(2)
Gwiezdne Wojny (świat fikcyjny)
(2)
Kolekcjonerstwo
(2)
Koronkarstwo
(2)
Logika
(2)
Ludność
(2)
Majsterkowanie
(2)
Metale
(2)
Origami
(2)
Osoby w wieku starszym
(2)
Papieroplastyka
(2)
Plecionkarstwo
(2)
Podróżnictwo
(2)
Portrety
(2)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(2)
Rośliny
(2)
Rośliny ozdobne
(2)
Stworzenia fantastyczne
(2)
Sztuka przetrwania
(2)
Warzywa
(2)
Wędkarstwo
(2)
Zabawa
(2)
Zabawki LEGO
(2)
Zachowanie się zwierząt
(2)
Znaki graficzne
(2)
Śledztwo i dochodzenie
(2)
Adwent
(1)
Agroturystyka
(1)
Akwarela
(1)
Alchemia
(1)
Algorytmy
(1)
Alpinizm
(1)
Alpiniści
(1)
Anatomia plastyczna
(1)
Anime
(1)
Temat: dzieło
Despicable Me 3 (film)
(1)
Thomas and Friends (serial telewizyjny)
(1)
W pustyni i w puszczy (widowisko)
(1)
Temat: czas
2001-
(10)
1901-2000
(5)
1945-1989
(5)
1989-2000
(4)
1001-1100
(1)
1101-1200
(1)
1201-1300
(1)
1301-1400
(1)
1401-1500
(1)
1501-1600
(1)
1601-1700
(1)
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
1901-1914
(1)
1914-1918
(1)
1918-1939
(1)
1939-1945
(1)
701-800
(1)
801-900
(1)
901-1000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(7)
Ameryka Północna
(2)
Antarktyka
(1)
Arktyka (region)
(1)
Grenlandia (Dania ; wyspa)
(1)
Hollywood (Los Angeles ; część miasta)
(1)
Japonia
(1)
Los Angeles (Stany Zjednoczone, stan Kalifornia)
(1)
Ninjago (kraina fikcyjna)
(1)
Węgry
(1)
Gatunek
Poradnik
(143)
Publikacja bogato ilustrowana
(75)
Gry planszowe
(73)
Gry i zabawy umysłowe
(46)
Gry i zabawy
(20)
Publikacje dla dzieci
(14)
Książka obrazkowa
(9)
Książki dla małych dzieci
(9)
Gry w karty
(8)
Plansze do gry
(8)
Wydawnictwa dla dzieci
(8)
Zagadki
(6)
Wydawnictwa dla dzieci i młodzieży
(5)
Gry edukacyjne
(4)
Gry i zabawy dziecięce
(4)
Książka do kolorowania
(4)
Książka do wypełniania
(4)
Opracowanie
(4)
Podręcznik
(4)
Wydawnictwa popularne
(4)
Ćwiczenia i zadania
(4)
Gry strategiczne
(3)
Karty do gry
(3)
Poezja dziecięca polska
(3)
Gry familijne
(2)
Gry i zabawki
(2)
Gry komputerowe
(2)
Książka zabawka
(2)
Opowiadania i nowele
(2)
Pamiętniki i wspomnienia
(2)
Poradniki
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Autobiografia
(1)
Biografia
(1)
Fotografia cyfrowa
(1)
Gry i zabawy umysĹéowe
(1)
Gry karciane
(1)
Gry towarzyskie
(1)
Informator
(1)
Książka dla małych dzieci
(1)
Książka kucharska
(1)
Książka obrazkowa (picturebook)
(1)
Malarstwo (sztuka)
(1)
Opowiadania i nowele przygodowe
(1)
Opowiadanie dziecięce
(1)
Pastel (technika malarska)
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Przepisy kulinarne
(1)
Quizy
(1)
Rysunek
(1)
Scenariusz teatralny
(1)
Teatr
(1)
Testy na iloraz inteligencji
(1)
Wiersze
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(1287)
Edukacja i pedagogika
(835)
Medycyna i zdrowie
(785)
Psychologia
(643)
Socjologia i społeczeństwo
(597)
Hobby i czas wolny
(342)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(559)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(356)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(290)
Kultura i sztuka
(272)
Podróże i turystyka
(269)
Biologia
(262)
Rozwój osobisty
(259)
Literaturoznawstwo
(254)
Zarządzanie i marketing
(226)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(208)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(206)
Kulinaria
(191)
Religia i duchowość
(191)
Kultura fizyczna i sport
(166)
Językoznawstwo
(127)
Etnologia i antropologia kulturowa
(114)
Inżynieria i technika
(112)
Geografia i nauki o Ziemi
(109)
Filozofia i etyka
(87)
Styl życia, moda i uroda
(87)
Informatyka i technologie informacyjne
(78)
Media i komunikacja społeczna
(60)
Praca, kariera, pieniądze
(60)
Fizyka i astronomia
(58)
Dom i ogród
(54)
Transport i logistyka
(52)
Ochrona środowiska
(47)
Nauka i badania
(43)
Architektura i budownictwo
(40)
Matematyka
(37)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(37)
Rolnictwo i leśnictwo
(32)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(26)
Chemia
(25)
Archeologia
(14)
Fizyka
(2)
Historia i nauki pomocnicze
(2)
Ochrona przyrody
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Autobiografia
(1)
Bezpieczeństwo i wojskowo ?
(1)
Etmologia i antropologia kulturowa
(1)
Geografia
(1)
Klasycyzm
(1)
Literatura
(1)
Media i komunikacja spoĹéeczna
(1)
Ochrona Środowiska
(1)
Organizacja i zarządzanie
(1)
Poradniki
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwosci
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwość
(1)
Psychologia popularna
(1)
Rodzina i relacje międzyludzkie
(1)
Socjologia i spoĹéeczeĹästwo
(1)
Socjologia i społeczeµstwo
(1)
342 wyniki Filtruj
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Monopoly : The Godfather : od zera do milionera : edycja kolekcjonerska. - [Pawtucket] : Hasbro, copyright 2021. - 1 pudełko zawiera: 1 plansza,6 kolekcjonerskich pionków, 28 kart Tytuł Własności, 16 kart Boss, 16 kart Consigliere, 1 plik banknotów MONOPOLY, 32 domy, 12 hoteli, 2 kostki + instrukcja
Liczba graczy: 2-6.
Czas rozgrywki: około 180 min.
Wiek graczy: 18+.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia wirtualna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Monopoly junior : gra, w której inwestujesz w nieruchomości. - Warszawa : Hasbro Poland, copyright 2014. - 1 pudełko ; 27x27x5 cm.
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Zawartość pudełka: plansza, 3 pionki, 24 karty szansy, 36 znaczniki postaci, 90 banknotów, 1 kostka, instrukcja.
Gra dla 2-3 graczy. Czas gry 30-60 min.
Wyjątkowew pionki z Krainy Lodu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci
Brak informacji o dostępności: sygn. G (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Czas gry: 60 min
Liczba graczy: 1-8
Zawartość pudełka: instrukcja, 6 profili podejrzanych, 243 karty śledztwa, 8 zasłonek, karty ściśle tajne, szuflada, arkusze śledztwa, 8 żetonów śledczych, znacznik gracza rozpoczynającego, 13 żetonów ofert.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia wirtualna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość pudełka: plansza, 71 kart wiedzy, 23 karty parków, 23 karty pól specjalnych, 121 żetonów, 6 pionków zawodników, 6 znaczników, 6 blokad, kostka, koło dowodzenia ze strzałką, informator (28 stron), instrukcja (8 stron).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia wirtualna
Brak informacji o dostępności: sygn. G (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
The Original Rummikub : brings people together : classic - Israel ; Szczecin : Lemada ; TM Toys, copyright 2022 - 1 pudełko: 106 płytek (8 zestawów od 1 do 13 w 4 kolorach oraz 2 jokery), 4 podstawki + uchwyty, instrukcja : karton, plastik, kolor ; 35x27x4 cm
Liczba graczy: 2-4, wiek: 7+
Pełna zawartość gry w instrukcji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia wirtualna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Prawda czy fałsz? [Gra] : junior. - Warszawa : Dumel, [2019]. - 1 pudełko ; 27x27x7 cm.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Wiek graczy : 5+.
Ilość graczy: 2-5.
Na pudełku : 1000 szalonych pytań.
Wspomaganie koncentracji, rozwijanie wyobraźni, ćwiczenie pamięci.
W pudełku : Kolorowa pięcioramienna gwiazda z przyciskami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci
Brak informacji o dostępności: sygn. G (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Remik liczbowy. - Chwaszczyno : Alexander, [2017]. - 1 gra (136 tabliczek z numerami, 4 tabliczki "Joker", 4 tabliczki zapasowe, 10 półeczek, 1 worek) : karton, plastik, tektura, płótno, kolor ; w pudełku 25x31x6 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje kolorowe ; 15 cm).
Forma i typ
Odbiorca
Przynależność kulturowa
Dziedzina i ujęcie
Liczba graczy: 2-4.
Wiek graczy: od 8 lat.
Na pudełku: gra dla całej rodziny.
"Remik Liczbowy" jest inną wersją remibrydża. Karty zastępują tu ponumerowane tabliczki. Gracze, zgodnie z regułami rozgrywki, starają się pozbyć jak najszybciej swoich tabliczek. Kto najlepiej obmyśli strategię gry i będzie miał trochę szczęścia, zostanie zwycięzcą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia wirtualna
Brak informacji o dostępności: sygn. G (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Rok na okrągło : gra obserwacyjna / ilustracje: Anna Cywińska. - Częstochowa : Adamigo, copyright 2021. - 1 pudełko ; 22x25x5 cm.
Forma i typ
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Zawartość pudełka: 44 karty z zagadkami podzielonymi na cztery pory roku, 12 kart z nazwami miesięcy i wierszami, 48 żetonów ze szczegółami do wyszukania na planszy, duża puzzlowa plansza składającą się z 12 miesięcy, 4 drewniane pionki i kostkę, instrukcja z 3 propozycjami zabaw.
Gra dla 1-8 graczy. Czas rozgrywki 45 min.
Rok na okrągło to wyjątkowa gra edukacyjna, w którą można bawić się na wiele sposobów. Duża, okrągła plansza pozwala na zrozumienie cykliczności zmian zachodzących w przyrodzie. Każda pora roku jest wyróżniona innym kolorem pół oraz ilustracją zmieniającego się drzewa i jego otoczenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia wirtualna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Rozgryź to! : ogryzek, zgryzek! - Kraków : IUNVI Games, c2020. - 1 gra (plansza w kształcie jabłka, 3 gąsiennice, książeczka z 60 zadaniami i rozwiązaniami) : plastik, karton, kolor ; w pudełku 15x10x3 cm + instrukcja ([22] strony ; ilustracje ; 12 cm).
(SMART GAMES)
Forma i typ
Odbiorca
Dziedzina i ujęcie
Wiek 5+. Gra dla 1 gracza.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia wirtualna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rozgwiazdo, gdzie jesteś? - Warszawa : : Dwukropek, 2018. - [32] strony : ilustracje ; 29x25 cm.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I/N (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Rummikub : classic. - Israel ; Szczecin : Lemada ; TM Toys, copyright 2022. - 1 pudełko ; 35x27x4 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 24 cm).
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Przewidywany czas rozgrywki 20 minut.
2-4 graczy.
Zawartość: 106 kostek ; 4 plastikowe stojaki na kostki ; 8 podpórek pod stojaki ; instrukcja gry, instrukcja montażu podpórek.
Rummikub to doskonała gra towarzyska. Prosta, wciągająca i inna w każdej rozgrywce. Gra polega na pozbyciu się wszystkich wylosowanych płytek z liczbami, wykładając na stół sekwencję lub ciągi minimum 3-liczbowe. Najciekawsza możliwość to ingerencja w już ułożone płytki – w swojej kolejce można je dowolnie przesuwać i modyfikować, pamiętając o zasadzie (minimum 3 kostki w sekwencji lub ciągu). Zwycięzcą zostaje gracz, który pierwszy pozbędzie się wszystkich płytek ze swojej tabliczki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia wirtualna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Star Wars : czas na kolor. - Łódź : Ameet, copyright 2017. - [48] stron : ilustracje ; 25x24 cm.
Opis według okładki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci
Brak informacji o dostępności: sygn. I/N C (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Szachy drewniane. - Kraków : Abino, [2018]. - Pudełko ; 31x16x5 cm
Forma i typ
Odbiorca
Dziedzina i ujęcie
Zawartość pudełka : 1 plansza, 16 białych bierek, 16 czarnych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia wirtualna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Taboo junior : gra niewypowiedzianej piszczącej zabawy. - Warszawa : Hasbro Poland, copyright 2011. - 1 gra (1 plansza, 240 kart Taboo Junior w 4 kolorach-kategoriach, 2 pionki, klepsydra, piszczałka) : karton, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 27x20x7 cm + instrukcja (2 strony : ilistracje ; 26x19 cm).
Liczba graczy: 4+.
Wiek graczy: 8+.
Na opakowaniu: Nowe kategorie i hasła!
Jak wytłumaczysz chilli bez złamania zasad? Masz tylko kilka sekund aby poprowadzić swoją drużynę do zwycięstwa. Nie możesz użyć słów mięso ani fasola, ponieważ te słowa są totalnie zabronione. Są TABOO! Oto kultowa gra w wersji dla najmłodszych! Posiada ponad 400 słów dobranych z myślą o najmłodszych graczach. Zdobywaj punkty za każde prawidłowo odgadnięte hasło, ale unikaj słów TABOO, inaczej usłyszysz piszczałkę i stracisz punkt!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia wirtualna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Codziennie rozwijaj swoje zdolności językowe.
Język to podstawowe narzędzie naszej komunikacji z innymi - to on pozwala nam zrozumieć świat, a światu zrozumieć nas. Pozwala opowiedzieć o naszych emocjach, wyrazić potrzeby, nawiązać relacje. Jest narzędziem podstawowym, a jednocześnie najważniejszym, dlatego istotne jest, by działał sprawnie, pozwalając nam zarówno w mowie, jak i w piśmie oddać precyzyjnie każdą naszą myśl, zrelacjonować każde wydarzenie. A ponieważ wszystkie narzędzia do właściwego funkcjonowania wymagają odpowiedniej konserwacji, a wszystkie umiejętności treningu, także nasze zdolności werbalne możemy wesprzeć odpowiednim zestawem ćwiczeń, aby służyły nam jak najlepiej. Taki trening, zestaw zadań pozwalających zachować i rozwinąć płynność językową w mowie i w piśmie znajdą Państwo w tej książce. Przy okazji przygotowane przez Autorki zagadki i łamigłówki poprawią także pamięć i koncentrację, a przy tym dostarczą, co nie jest przecież bez znaczenia, po prostu pierwszorzędnej rozrywki intelektualnej. Powodzenia i niech, jak u Słowackiego, język giętki wypowie wszystko, co pomyśli głowa. Do dzieła!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Trivial Pursuit Domówka Ultimate. - London : Winning Moves, copyright 2019. - Plansza ; 91x141x139 mm. + Instrukcja.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Na opakowaniu daty copyright 1981, 2019.
Zawartość pudełka: 1 plansza, 300 kart, 1 kostka, 6 pionków, 36 znaczników, 1 pojemnik na karty
Czas gry: 60 min.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia wirtualna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Na pudełku: najgorszy zbiera wszystko.
Zawiertość pudełka: 6 plansz, 6 pionków Złoczyńców, 180 kart Złoczyńców, 90 kart Przeznaczenia, 84 żetony, 1 kociołek, 6 kart referencji, 6 przewodników Złoczyńców, instrukcja: 12 stron.
Gra Disney Villainious polega na wcieleniu się w jedną z sześciu postaci z najbardziej znanych filmów Disneya: Kapitana Haka (największego wroga Piotrusia Pana) Dżafara (złego czarownika walczącego z Alladynem) Diabolinę (czarownicę, która rzuciła urok na Aurorę - Śpiącą Królewnę) Księcia Jana (chciwego przeciwnika Robin Hooda) Królową Kier (bezwzględną władczynię, którą spotyka w Krainie Czarów Alicja) Urszulę (przebiegłą wiedźmę pragnącą zguby syrenki Arielki) Każdy z graczy wybiera jednego z sześciu złoczyńców i korzystając z jego unikalnych zdolności stara się osiągnąć swój cel (złoczyńcy mają różne cele). Oprócz złoczyńców w grze biorą również pozytywni bohaterowie filmów, ale tym razem ich męcząca dobrotliwość może co najwyżej zaszkodzić innym uczestnikom gry - o ile dobrze to rozegramy. Gra polega na realizacji celu swojego złoczyńcy - by to zrobić można po prostu skrupulatnie wypełniać swoje zadania lub spróbować przeszkadzać innym. Który gracz zostanie największym złoczyńcą Disneya? Za pomocą filmu objaśniającego i przejrzystej instrukcji możesz szybko wejść do gry! Ponadto na początku gry każdy gracz otrzymuje własnego przewodnika złoczyńców ze wskazówkami, specjalnymi funkcjami i umiejętnościami swojej postaci. Unikalne ilustracje, pokręcony świat gry i artystycznie zaprojektowane postacie sprawiają, że Villainous jest czymś wyjątkowym - nie tylko dla fanów Disneya, ale dla wszystkich fanów gier strategicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia wirtualna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Wspólne ogniwo : trening spostrzegawczości. - Chwaszczyno : Aleksander, [2021]. - 1 pudełko 31x25x5 cm.
(Terapia. Gra terapeutyczno-rehabilitacyjna.)
Liczba graczy: 1-4.
Zawartość gry : 1 plansza, 14 elementów wyznaczających osi, 45 tabliczek, instrukcja
Wspólne ogniwo z serii Terapia Alexander to gra terapeutyczno-rehabilitacyjna, która wspomaga trening spostrzegawczości, analizy wzrokowej i refleksu. Stworzona została z myślą przede wszystkim o seniorach, którym zależy na ćwiczeniu sprawności intelektualnej. Gra Wspólne ogniwo Trening spostrzegawczości będzie przydatna również dla osób, które przechodzą rehabilitację po wylewie lub wypadku. Gra świetnie sprawdzi się również jako pomoc dydaktyczna do pracy z dziećmi w terapii logopedycznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia wirtualna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Wszystkie dzieci świata. - Warszawa : Tactic Games, © 2021. - Pudełko ; 21x21 cm
(Uczmy się)
Zawartość: 1 plansza, 100 kart, 6 pionków postaci + podstawki, instrukcja
Liczba graczy 2-6.
Czas gry 15 min.
Nie nadaje się dla dzieci w wieku poniżej 3 lat. Zawiera małe elementy, istnieje ryzyko zadławienia.
Wiek 5+
Doskonały sposób na poznanie innych kultur! Choć ludzie na świecie różnią się między sobą, wszyscy są sobie równi. Jest tyle krajów i tradycji, od których można się uczyć! Ta gra to doskonały wstęp do życia pełnego ciekawości i szacunku wobec innych kultur. Poznawanie ludzi i ich kultur rozbudza naturalną ciekawość u dzieci i za każdym razem jest zajmującym zajęciem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia wirtualna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zaginiona wyspa Arnak : Min & Elwen [Gra planszowa]. - Wydanie 1. - Gdańsk : Rebel, 2020 (dodruk). - 1 gra (Zawartość: dwustronna plansza główna, 4 dwustronne planszetki graczy, dwustronna plansza zasobów, 111 kart, 8 drewnianych pionków archeologów, 8 drewnianych znaczników badań, 16 kafelków stanowisk archeologicznych, 16 kafelków bożków, 15 kafelków strażników, 12 kafelków asystentów, 18 kafelków nagród naukowych, 24 kafelki świątyni, 5 kafelków blokady, 15 kafelków akcji przeciwnika, 27 kartonowych żetonów monet, 27 kartonowych żetonów kompasów, 16 plastikowych tabliczek, 12 plastikowych grotów strzał, 9 plastikowych klejnotów, 10 kafelków rezerwowych, znacznik pierwszego gracza, kartonowe księżycowe berło, notes, 4 karty pomocy, instrukcja).
(Gry Planszowe)
Czas rozgrywki: od 30 do 120 minut.
Liczba graczy: 1-4.
Na bezludnej wyspie wśród nieznanych wód badacze odkryli ślady wielkiej cywilizacji. Poprowadź wyprawę, by zbadać nieznane zakątki, odnaleźć zaginione artefakty, stawić czoła budzącym grozę strażnikom i poznać tajemnicę, którą skrywa wyspa. Zaginiona wyspa Arnak to gra łącząca mechaniki budowania talii i rozmieszczania robotników. Uczestnicy będą eksplorować kolejne zakątki planszy i odkrywać nieznane tereny, umiejętnie zarządzając zgromadzonymi zasobami. Oprócz klasycznych efektów, dostępne karty posłużą również do rozmieszczania pracowników, a wraz z odkrywaniem kolejnych części wyspy, pojawią się zupełnie nowe akcje, które będziemy mogli wykonywać. Niektóre z nich będą wymagały posiadania konkretnych zasobów, kluczowe będzie więc zbudowanie solidnej podstawy. [www.rebel.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia wirtualna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej