Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(11)
Forma i typ
Gry i zabawki
(9)
Artykuły
(2)
Dostępność
dostępne
(7)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(2)
Placówka
Czytelnia wirtualna
(11)
Autor
Kiesling Michael
(4)
Korzeniewski Przemysław
(4)
Quilliams Chris
(4)
Franz, Klemens
(2)
Haberka Karolina
(2)
Franz Klemens
(1)
Friese Friedemann
(1)
Gyom
(1)
Kalusky Maura
(1)
Kobilke Victor
(1)
Korzeniewski, Przemysław
(1)
Kröpke Henning
(1)
Lapp Kasper
(1)
Matłosz Michał
(1)
Matłosz, Michał
(1)
Pelikan, Andreas
(1)
Pfisten, Aleksander
(1)
Pfister Alexander (1971- )
(1)
Resch Andreas
(1)
Rosenberg Uwe
(1)
Rosenberg, Uwe
(1)
Walker-Harding Phil
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(10)
Okres powstania dzieła
2001-
(9)
Kraj wydania
Polska
(11)
Język
polski
(11)
Odbiorca
Dzieci
(3)
Młodzież
(2)
9-13 lat
(1)
Dorośli
(1)
Temat
Gry planszowe
(4)
Architektura
(1)
Budownictwo
(1)
Gra planszowa
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Temat: miejsce
Ameryka Północna
(1)
Gatunek
Gry planszowe
(6)
Gry i zabawy
(2)
Gry i zabawki
(1)
Plansze do gry
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(7)
11 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Witraże Sintry / gra Michaela Kieslinga ; ilustracje Chris Quilliams ; tłumaczenie Przemysław Korzeniewski. - Wrocław : Lacerta, copyright 2018. - 1 gra (9 żetonów warsztatów,4 plansze pałaców, 32 plansze kwater, 4 pionki witrażystów, 8 znaczników, 100 żetonów tafli szkła, 1 plansza punktacji, 1 znacznik gracza rozpoczynającego, 1 szklana wieża, 1 woreczek) : karton, tektura, plastik, płótno, kolor ; w pudełku 26x26x8 cm + instrukcja 6 stron : ilustracje kolorowe ; 24x24 cm).
(Azul)
Liczba graczy: 2-4.
Czas rozgrywki: 30-45 min.
Wiek graczy: 8+.
Po ukończeniu prac przy układaniu mozaik w pałacu w Évorze, król Portugalii Manuel I postanowił zlecić najlepszym światowym witrażystom, przyozdobienie okien królewskiego pałacu w Sintrze. Jesteś witrażystą i właśnie teraz nadeszła twoja życiowa okazja, aby zademonstrować królowi i krajowi swoje doskonałe umiejętności. Czy uda ci się stworzyć najbardziej okazałe i najpiękniejsze witraże w całej Portugalii? W grze "Witraże Sintry" będziecie pozyskiwać kolorowe tafle szkła od dostawców i tworzyć z nich witraże, którymi ozdobicie pałacowe okna. Przez sześć rund będziecie zdobywać punkty za przemyślane rozmieszczanie witraży, mając na uwadze, że drogocenny materiał jest delikatny i może się łatwo stłuc.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia wirtualna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość pudełka: plansza główna, 54 żetony pomocników, 18 żetonów niebezpieczeństwa, 22 żetony tipi, 4 plansze graczy, 4 żetony pomocnicze (dwustronne), 4 drewnianych ranczerów, 4 drewniane znaczniki lokomotyw, 56 drewnianych znaczników gracza, 4 drewniane znaczniki certyfikatów, 92 karty krów, 28 karty celów, 47 żetonów budynków, 5 żetonów zawiadowców stacji, 55 żetonów monet, żeton rynku pracy, notatnik punktacji, instrukcja: 16 stron.
Gra dla 2-4 graczy. Czas rozgrywki 75-150 min.
Ameryka, druga połowa XIX wieku: jesteście ranczerami i nieustannie gnacie swoje stada z Teksasu do Kansas City, szlakiem zwanym "Great Western Trail". U celu wędrówki, sprzedajecie krowy i wysyłacie je w dalszą drogę pociągiem. Pozwala to zarabiać pieniądze i gromadzić punkty zwycięstwa. Jest więc oczywiste, że każdorazowo po przybyciu do Kansas City, chcesz mieć najbardziej wartościowe stado. Wymaga to nie tylko trzymania stada w dobrej kondycji, ale także efektywnego wykorzystania usług, oferowanych w napotkanych wzdłuż szlaku budynkach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia wirtualna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Gra ekonomiczna dla 2-6 graczy, 12+, 2 godz.
Zawartość pudełka : 1 dwustronna plansza, 132 stacje transformatorowe, 84 drewniane znaczniki surowców, pieniądze, 6 kart pomocniczych, 42 karty elektrowni, 1 karta Etap 3, instrukcja.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia wirtualna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czas gry: 30-45 min.
Zawartość pudełka: 132 żywiczne płytki, 4 plansze graczy, 1 plansza organizacyjna, 1 płytka gracza rozpoczynającego, 9 żetonów warsztatów, 4 znaczniki punktacji, 4 żetony punktacji, 1 tekturowa wieża, 1 znacznik rund, 1 lniany woreczek, 1 instrukcja.
Gra przeznaczona dla 2-4 graczy w wieku od lat 8.
Na początku XVI wieku, Król Manuel I zlecił najlepszym portugalskim rzemieślnikom budowę majestatycznych budynków. Po ukończeniu pałaców w Évorze i Sintrze, król postanowił zbudować letni pawilon na cześć najdostojniejszych członków rodziny królewskiej. Konstrukcję pawilonu powierzono najbardziej utalentowanym rzemieślnikom, których umiejętności pomogą nadać pawilonowi splendor, na jaki zasługuje rodzina królewska. Niestety, król Manuel I zmarł przed rozpoczęciem budowy.
Gra Azul: Letni pawilon przeniesie Cię do Portugalii, gdzie podejmiesz się zadania, które w rzeczywistości nigdy się nie rozpoczęło. Jako mistrz rzemiosła, będziesz budować Letni Pawilon z najlepszych materiałów. Musisz zachować ostrożność i unikać marnowania zasobów. Tylko najlepsi sprostają wyzwaniu, jakim jest uhonorowanie portugalskiej rodziny królewskiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia wirtualna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Artykuł
W koszyku
W pudełku: 100 żywiczych płytek, 4 plansze graczy, 9 żetonów warsztatów, 4 znaczniki punktacji, 1 płytka gracza rozpoczynającego, 1 lniany woreczek ; instrukcja.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia wirtualna
Brak informacji o dostępności: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czas gry: 30-45 min.
Zawartość pudełka: 4 plansze, 100 płytek, 9 żetonów warsztatów, 4 znaczniki punktacji, 1 płytka gracza rozpoczynającego, woreczek, instrukcja.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia wirtualna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Zawartość pudełka: 24 żetony Centrum Handlowego Magic Maze, 4 pionki bohaterów, 12 żetonów "Nieczynne", 16 żetonów akcji, 1 klepsydra, 1 pionek "Zrób coś!", 1 notatnik punktacji, 1 arkusz naklejek, 1 żeton kradzieży,, instrukcja.
Gra dla 1-8 graczy. Czas rozgrywki 15 min.
Po stracie całego swojego ekwipunku, Mag, Barbarzyńca, Elf i Krasnolud zmuszeni są ukraść z lokalnego centrum handlowego Magic Maze wyposażenie, które jest im niezbędne do wyruszenia na następną przygodę. Decydują się więc na wspólny skok na sklep, po którym razem będą musieli uciekać w kierunku wyjść, unikając podejrzliwych ochroniarzy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia wirtualna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
W pudełku: 1 plansza, 16 żetonów punktacji, 78 żetonów terenu, 1 worek, 5 znaczników punktacji, 6 żetonów odrzucenia, 6 parawanów, 1 znacznik rund, 1 żeton gracza rozpoczynającego, 73 monety, 1 instrukcja.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia wirtualna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czas gry: 45 min.
Zawartość pudełka: plansza, 2 rozszerzenia planszy, 16 dużych pastwisk, 20 małych pastwisk/pól, 4 chaty startowe, 12 izb, 11 usprawnień, 9 żetonów wielokrotności, 5 żetonów żebrania, 1 kogut, 44 żetonów żywność, 172 drewniane znaczniki (20 członków rodziny, 10 obór, 18 owiec, 15 dzików, 25 zboża, 30 drewna, 25 gliny, 15 trzciny, 1 rund), instrukcja (12 stron).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia wirtualna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Pudełko zawiera : ponad 300 drewnianych znaczników: zwierzęta, zasoby i krasnoludy, ponad 60 akrylowych kryształków: ruda oraz rubiny, 16 plansz, 16 arkuszy z ponad 400 żetonami, 30 kart gry, 1 notatnik, 1 instrukcja i 1 dodatek do instrukcji.
Gra dla 1-7 graczy.
Czas rozgrywki: 30 min. razy liczba graczy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia wirtualna
Brak informacji o dostępności: sygn. G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość pudełka: 16 plansz terenu parku, 1 plansza organizacyjna, 52 żetony terenów zielonych, 12 żetonów wybiegów, 28 żetonów pawilonów, 30 żetonów osiągnięć, 16 żetonów pomników niedźwiedzia, instrukcja.
Gra dla 2-4 graczy. Czas rozgrywki 30-45 min.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia wirtualna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej