Marka (ekonomia)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Multiteka
(2)
Autor
Dudzik Teresa Magdalena
(1)
Jakubiak Krzysztof (marketing)
(1)
Lis Adam (1982- )
(1)
Materna Grzegorz
(1)
Myśliwiec Alicja
(1)
Pawłowicz Bohdan
(1)
Piątkowski Wiktor
(1)
Pogorzelski Jacek
(1)
Sanak-Kosmowska Katarzyna
(1)
Sikora Tomasz (ekonomia)
(1)
Strózik Wojciech
(1)
Surowicz Agnieszka
(1)
Szczęsna Ewa
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Witek-Hajduk Marzanna K
(1)
Zapolska-Szcześniak Sylwia
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Studenci
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Powieść amerykańska
(2155)
Kobieta
(1643)
Powieść angielska
(1281)
Powieść polska
(1278)
Polska
(1172)
Marka (ekonomia)
(-)
Rodzina
(1141)
powieść amerykańska
(1040)
Przyjaźń
(1007)
Literatura polska
(988)
Książki dla najmłodszych
(962)
Tajemnica
(713)
Miłość
(710)
Poezja polska
(701)
powieść angielska
(678)
powieść polska
(596)
Zwierzęta
(588)
Relacje międzyludzkie
(581)
Śledztwo i dochodzenie
(515)
Literatura dziecięca polska
(506)
Komiksy
(505)
Zabójstwo
(479)
Dziecko
(436)
Dziewczęta
(432)
Powieści obyczajowe
(425)
Dzieci
(417)
Nastolatki
(415)
Język polski
(408)
Rodzeństwo
(398)
literatura polska
(393)
Magia
(390)
Policjanci
(373)
Pamiętniki polskie
(371)
Literatura młodzieżowa polska
(364)
II wojna światowa (1939-1945)
(359)
Wojna 1939-1945 r.
(354)
Uczucia
(353)
Małżeństwo
(334)
Żydzi
(334)
Literatura
(332)
Sekrety rodzinne
(328)
Historia
(325)
Uczniowie
(324)
Opowiadanie polskie
(322)
Wychowanie w rodzinie
(305)
Życie codzienne
(298)
Opowiadanie dziecięce polskie
(294)
Przedsiębiorstwo
(284)
Ludzie a zwierzęta
(269)
Mazury
(266)
Osoby zaginione
(257)
Powieść młodzieżowa polska
(255)
Powieść francuska
(254)
Psy
(252)
Gry planszowe
(246)
Lektury
(246)
poezja polska
(242)
Dziennikarze
(239)
Boże Narodzenie
(234)
Sztuka
(234)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(231)
Matki i córki
(230)
Zarządzanie
(220)
Trudne sytuacje życiowe
(218)
Powieść młodzieżowa angielska
(216)
Filozofia
(215)
Warmia
(215)
Chłopcy
(214)
Samorealizacja
(213)
Kultura
(210)
Przestępczość zorganizowana
(209)
Podróże
(207)
Młodzież
(206)
Poszukiwania zaginionych
(203)
Koty
(194)
Powieść rosyjska
(191)
Polacy za granicą
(190)
Powieści przygodowe
(190)
Wojsko
(190)
Odżywianie
(189)
Polityka
(187)
Matematyka
(184)
Gry i zabawy umysłowe
(183)
Pisarze polscy
(182)
Malarstwo polskie
(181)
Publicystyka polska
(181)
Wakacje
(181)
Opowiadania łatwe
(180)
Powieść niemiecka
(180)
Mężczyzna
(178)
Stosunki interpersonalne
(177)
Wybory życiowe
(177)
Język angielski
(175)
Turystyka
(174)
Śmierć
(174)
Uprowadzenie
(173)
Kucharstwo
(171)
Władcy
(171)
Dziadkowie i wnuki
(170)
Relacja romantyczna
(168)
Literatura młodzieżowa angielska
(167)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(2)
Antologia
(1)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Hobby i czas wolny
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bogactwo brandingu : rozmowy z twórcami największych polskich marek / Adam Lis ; [rozmowy przeprowadzili Alicja Mysliwiec, Adam Lis]. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, copyright 2023. - 151, [2] strony : fotografie, portrety ; 24 cm.
(Seria Marketing)
Na grzbiecie akronim serii: M.
Pierwsza publikacja będąca inicjatywą branży, poświęcona zjawisku brandingu na polskim rynku. Adam Lis i Alicja Myśliwiec przeprowadzili rozmowy z twórcami największych polskich marek. Efektem jest unikatowy zapis spotkań ludzi, którzy wpływają na codzienne wybory konsumenckie. To konfrontacja przedstawicieli największych agencji brandingowych z przedstawicielami działów marketingu firm, które wszyscy znamy. To wyjątkowy przewodnik po świecie brandingu przygotowany na bazie doświadczeń najlepszych polskich agencji brandingowych i największych polskich marek. Jest to praktyczny przewodnik dla biznesu - właścicieli firm, zarządzających, wszystkich, którzy mają do czynienia z marką, marketingiem, komunikacją i brandingiem. To vademecum dla grafików, projektantów i strategów w branży. To zapis historii naszej współczesności, która wpływa na sposób bycia, życia i myślenia. To wreszcie promocja dobrych praktyk. Co więcej, ta wyjątkowa książka tworzy forum wymiany opinii, platformę dialogu między praktykami a teoretykami. Dzięki niej właściciele firm będą wiedzieli, jak właściwie wybrać agencję brandingową, a konsumenci będą mogli dokonywać świadomych wyborów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Multiteka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podcast od podstaw : zbuduj zasięgi, markę i rozwiń biznes / Wojciech Strózik. - Wydanie I. - Warszawa : Mt biznes, 2023. - 280 stron : ilustracje ; 22 cm.
Prawdziwa skarbnica wiedzy, oparta na praktyce i sukcesie autora, którego podcasty przesłuchano już ponad 2,5 mln razy! Ten poradnik w prosty i zrozumiały sposób wprowadzi cię w świat podcastów. Twórca dwóch popularnych podcastów odkryje przed tobą wszystkie kulisy ich tworzenia. W pełnej praktycznych treści książce napisanej bez zbędnych dygresji znajdziesz niezastąpione wskazówki i techniki, które pomogą ci w przygotowaniu i promocji swojego materiału. Odkryj tajniki fascynującego świata podcastów i dowiedz się: od czego zacząć, jak wybrać odpowiedni temat, jakiego sprzętu użyć, na co zwracać uwagę jak skutecznie dotrzeć do słuchaczy, jak monetyzować podcastowe treści. Wojciech Strózik dzieli się sprawdzonymi strategiami promocji, które pozwolą ci dotrzeć do szerokiej publiczności i zdobyć lojalnych słuchaczy. Poznasz sekrety budowania marki osobistej i efektywnego marketingu podcastowego. Znajdziesz tu także inspirujące komentarze innych internetowych twórców. Zapewnią ci one motywację i dodadzą pewności siebie podczas tworzenia własnych nagrań. Czas zrealizować swoje podcastowe marzenia! Nie przegap tej wyjątkowej okazji i sięgnij po książkę Podcast od podstaw już teraz. Na jej stronach znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz, aby rozpocząć swoją podcastową przygodę. Nie czekaj. Zacznij działać już dzisiaj! Wojciech Strózik jest doświadczonym menedżerem, twórcą internetowym oraz trenerem, autorem dwóch popularnych podcastów: „Rozwój Osobisty Dla Każdego” oraz „Bajkowy Podcast”. Jest pomysłodawcą i uczestnikiem projektu Najlepsze Polskie Podcasty, a także współorganizatorem największej w Polsce konferencji poświęconej podcastom PyrCaster. Jego celem jest pomagać i inspirować do działania. Udziela wsparcia w obszarach kompetencji miękkich, marki osobistej, komunikacji, rozwoju zawodowego, kompetencji menedżerskich oraz tworzenia podcastów [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Multiteka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej